تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در کشورهای مختلف جهان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در کشورهای مختلف جهان
جشنواره امام رضا (ع) با حضور خادمان اعزامی از آستان قدس رضوی (کاروان زیر سایه خورشید) در سه شهر جمهوری آذربایجان برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، همزمان با دهه کرامت، جشنواره امام رضا (ع) با حضور خادمان اعزامی از آستان قدس رضوی (کاروان زیر سایه خورشید) در سه شهر جمهوری آذربایجان برگزار و پرچم مبارک گنبد ثامن‌الائمه حضرت امام رضا (ع) در معرض دید و زیارت عاشقان و محبان آن حضرت قرار گرفت.
طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی رایزنی فرهنگی ایران در باکو با اداره مسلمانان قفقاز، خادمان و سفیران رضوی در شهرهای لنکران، سومقاییت و باکو ضمن حضور در مساجد جامع این شهرها، با اجرای مراسم سخنرانی و مولودی خوانی نسبت به بزرگداشت این ایام همت گماشتند.

کاروان "زیر سایه خورشید" در نخستین برنامه سفر خود، به همراه رایزن فرهنگی کشورمان عازم شهر لنکران شدند و مورد استقبال مردم و مسئولان اجرائی و روحانیون شهر قرار گرفتند.
جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در مسجد بزرگ بازار شهر تاریخی لنکران برگزار که جمع کثیری از دوستداران و محبان اهل بیت (ع) در آن شرکت کردند.
این کاروان در ادامه برنامه سفر خود، با حضور در مسجد جامع شهر سومقاییت مورد استقبال مسئولین اجرایی و روحانیون و مردم این شهر قرار گرفتند.

علی رضا، نماینده اداره مسلمان قفقاز ضمن اشاره به بزرگداشت میلاد حضرت رضا (ع) در سومقاییت، از حضور رایزن فرهنگی ایران در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.
همزمان با شب میلاد با سعادت امام هشتم، مراسمی با حضور کاروان زیر سایه خورشید و دوستدارن اهل بیت (ع) از اقصی نقاط شهر باکو در خانه فرهنگ شهریار برگزار شد.

جشن سالروز میلاد امام رضا (ع) در دیگر کشورها
جشن سالروز میلاد حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) از سوی نمایندگی‌های فرهنگی کشورمان با حضور علاقمندان به اهل بیت (ع) و ایرانیان مقیم در بنگلادش، ارمنستان، تاجیکستان و همچنین افغانستان (جلال آباد) نیز برگزار شد.


منبع: فرهنگ رضوی

مطالب مرتبط
ناگفته‌هایی از محرمانه های سفر محمد علی به ایران
سید حسن نصرالله: اتهام‌زنی به ایران در پرونده ریاست‌جمهوری لبنان حماقت است
با ابراهیم یعقوب زکزکی رهبر شیعیان نیجریه بیشتر آشنا شوید
گفت‌وگوی منتشر نشده رهبر شیعیان نیجریه/ شیخ زکزاکی: منطق جمهوری اسلامی ایران، منطقِ گفت‌وگو و عقلانیت است
انفجار بمب نزدیک حسینیه ای در بغداد



۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن