تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام نبود، امروز فروش نفت ما نزدیک صفر شده بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاظم جلالی در ارزیابی خود از کارنامه دولت یازدهم، افزود: دولت یازدهم یک مشکل اساسی و یک سنگ بزرگی را از جلوی پای کشور برداشت و نباید در این خصوص بی‌انصافی کرد. بالاخره موضوع هسته‌ای موضوع کلانی بود و انصافاً نیازمند همت، تدبیر و یک همگرایی در داخل کشور بود که دولت این کار را کرد و موفق هم بود. به گفته این نماینده تهران در مجلس، اگر قرار بود در کل کارنامه دولت یازدهم فقط همین یک مورد هم باشد کارنامه دولت قابل قبول می‌شد. به لحاظ سیاسی یک آرامشی را در داخل کشور ایجاد کرد و تنش‌ها کمتر شد و به سطح متعادل‌تری رسید. اما در عرصه اقتصادی دولت دارد بیشترین ضربه را می‌خورد و این پاشنه آشیل دولت یازدهم شده است.
 

به گزارش روزنامه ایران؛ وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت اقتصادی ناشی از کم کاری‌های دولت است یا مولود شرایط کشور، گفت: همه‌اش محصول کم کاری دولت و ضعف آنها نیست. بالاخره آقای دکتر روحانی دولت و کشور را در شرایط بسیار بدی تحویل گرفت و تغییر شرایط هم نیاز به زمان دارد. با این حال اگر از توان همه نهادها درست استفاده می‌شد شاید شرایط امروز فرق می‌کرد. دولت در حوزه اقتصاد چابک نبود و آنقدر برنامه‌های نظام‌مند و مدونی نداشت. دولت نیازمند افراد ریسک‌پذیر و جوان‌تر خصوصاً در حوزه اقتصاد است.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حمایت‌های رییس مجلس از دولت هم توضیح داد: در آستانه انتخابات92، شرایط طوری بود که حتی در جریان اصولگرایی همه نگران این بودند که روند 8 سال قبل استمرار پیدا کند و یکی از مطالبات اصلی جامعه خاتمه دادن به روند آن دولت بود. این را هم بخش اعظم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان قبول داشتند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات 92 سیاسیون اکثراً نفس راحتی کشیدند و در آن طرف بازخورد نتیجه انتخابات در جامعه فوق حد تصور بود. امید در آن سال در میان مردم به شکل بی‌نظیری موج می‌زد و فضای سال 92 فوق‌العاده بود. لذا در این شرایط آقای لاریجانی که معتقد بود کشور در وضعیت بدی قرار گرفته، می‌گفت این فضای جدید بهترین موقعیت برای عبور کشور از این وضعیت است. عبور دادن کشور هم به همگرایی است. لذا نخستین کسی که بعد از انتخابات به مرکز تحقیقات استراتژیک رفت و این انتخاب را به رئیس جمهوری منتخب آن زمان تبریک گفت، آقای دکتر لاریجانی بود. بعد هم تا همین الان محکم پشت سر دولت ایستاد.
 جلالی افزود: مثلاً در جریان رأی اعتماد، خود آقای دکتر لاریجانی به بنده به عنوان رئیس فراکسیون اکثریت مجلس تکلیف کردند که در موافقت با کلیات دولت صحبت کنم و نخستین نطق را در جلسه رأی اعتماد بنده انجام دادم. بعد در موضوع های دیگری مانند هسته‌ای، مجلس نهم اصولگرایی که نامزد انتخاباتی‌اش آقای روحانی نبود، خیلی خوب با آقای روحانی کار کرد که نقش اصلی را برای این کار آقای دکتر لاریجانی بر عهده داشت.

شایان ذکر است مشروح این گفت‌و‌گو در ویژه نامه روزنامه ایران به مناسبت هفته دولت منتشر خواهد شد.

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن