تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج بايد به مديريت رسانه صداوسيما كمك كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بسيج بايد به مديريت رسانه صداوسيما كمك كند
رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي، در آيين تكريم و معارفه رئيس بسيج صدا و سيما گفت: تنها سلاحي كه امروز به آن پناه برده‌اند، رسانه است.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي، در آيين تكريم و معارفه رئيس بسيج صدا و سيما گفت: تنها سلاحي كه امروز به آن پناه برده‌اند، رسانه است. آنها مي‌خواهند با صحنه‌سازي خود را نجات دهند و انتظار داشتند در مذاكرات هسته‌اي و بازي‌هاي رسانه‌اي كاري كنند كه توهمي به وجود آيد و ملت ما به سمت سازش با دولت امريكا برود. بزرگ‌ترين دستاورد مذاكرات برجام اين بود كه ملت ايران عمق خيانت و عهد‌شكني را در رژيم امريكا با همه وجود حس كرد.
وي در ادامه بيان داشت: امروز اينها با بازي‌هاي رسانه‌اي مي‌خواهند حق را باطل نشان دهند و بزرگ‌ترين جنايت‌هاي بشري را با ترفندهاي رسانه‌اي مثبت جلوه دهند. يادم هست چندي پيش فردي در گفت‌وگو به من گفت بسياري از برجستگان جامعه امريكا از وجود جنگ در يمن كاملاً بي‌اطلاع هستند و در كل بايد بگويم جنگ رسانه‌اي وجود دارد و رسانه كشور ما تنها است. سردار نقدي در خطاب به حاضران و مسئولان سازمان و اهالي رسانه گفت: شما خط مقدم اين جنگ رسانه‌اي هستيد و بايد در اين جنگ برنده شويد چرا كه تا الان ما پيروز ميدان بوديم. يكي از اركان پيشرفت در اين رسانه بسيج است و همانطور كه رهبري فرمودند: «اگر بسيج نبود دشمن بر ما غلبه مي‌كرد.» بسيج بايد به مديريت اين رسانه عظيم كمك كند تا بتوانيم بر آنها پيروز شويم.
وي با اشاره به حضور علي فروغي در سمت رياست بسيج رسانه ملي  اظهار داشت: بنده زياد اهل تغيير دادن نيستم اما در حال حاضر آقاي فروغي يك سرباز تازه‌نفس و پركار رسانه ملي است كه در گذشته كارهاي بسيار ارزشمندي انجام دادند كه مورد تجليل رهبري قرار گرفته است. ما نيز بايد ياد بگيريم كه به يكديگر كمك کنیم  و بتوانيم هم‌افزايي ايجاد كنيم تا بتوانيم در مقابل دشمنان پيروزي شويم و اگر تكيه‌گاه‌مان خداوند و ائمه معصومين باشند، پيروز ميدان خواهيم بود. سردار محمدرضا نقدي در ادامه افزود: امروز همه ما به بازديد از خط مقدم آمده‌ايم، جنگ ما با دشمن به جايي رسيده و به لطف خداوند، فعاليت‌هاي بسيج در مقابل دشمن با تجربه 15 سال اخير توانسته ما را سربلند كند. امروز ارتش امريكا خيلي كوچك‌تر از آن است كه بخواهد با ايران بجنگد، بعضي‌ها مي‌گويند در زمان ظهور امام زمان سلاح‌ها از كار مي‌افتد اما ما با دعاي امام زمان جلو مي‌افتيم. وي با اشاره به تحريم‌هايي كه وجود داشت، گفت: دولت امريكا با تحريم‌ها مي‌خواست ما را به زانو در بياورد كه بعد از شش سال نتوانست موفق شود و ما در اين بخش پيروز شديم و اتفاقي كه مدنظر امريكا براي ايران بود، نيفتاد و در حال حاضر خودشان دچار مشكلات اقتصادي شده‌اند. آنها گرفتاري‌هايي دارند كه نمي‌توانند آنها را حل كنند. مبلغ بدهي مالياتي يكي از آنها است. همچنين در عرصه فعاليت‌هاي امنيتي و كودتا ملاحظه كرديد كه چه شكست‌هاي زيادي متحمل شدند و رسوايي غرب را در بر داشت. كشورهايي كه مدعي حقوق بشر هستند، كارهايي در حمايت از تكفيري‌ها انجام داده‌اند كه تعجب همگان را واداشته است.
نقدي ادامه داد: رئيس‌جمهور منحوس امريكا در مورد اتفاقات سوريه جملاتي را بيان كرد و بعد هم ديديد كه در تركيه چه افتضاحي در كودتا به بار آمد و امريكا در كودتاي تركيه شكست خورد. مسئله آنقدر بزرگ و سنگين است كه برخي حتي مي‌ترسند آن را بيان كنند و به دنبال توجيهي مي‌گردند. امريكا ديگر ابرقدرت نيست و تمام شده است نه ارتش امريكا توان قبل را دارد و نه قدرت اقتصاد‌ي‌اش توان جنگيدن را. زماني كه كودتا در تركيه شكست بخورد، يعني اينكه امريكا در هيچ جا نمي‌تواند كاري بكند. در بخش ديگري از اين مراسم به تقدير از تلاش‌هاي محمود عاطفي توسط سردار نقدي، سردار يوسف عليزاده و پدر شهيد احمدي‌روشن پرداخته شد و همچنين متن تقديري از سمت سردار نقدي و علي‌عسگري براي تشكر از فعاليت‌هاي محمود عاطفي و حكمي جداگانه از سمت سردار نقدي و علي‌عسگري براي علي فروغي ايراد شد. همچنين محمود عاطفي با حكم رئيس سازمان بسيج مستضعفين به عنوان مشاور رئيس سازمان بسيج در امور هنر و رسانه منصوب شد. در بخش ديگري از مراسم پدر شهيد احمدي‌روشن به بيان صحبت‌هايي پرداخت و گفت: به برادر عزيزم علي فروغي براي حضور در اين سمت تبريك مي‌گويم كه چنين وظيفه سنگيني را عهده‌دار شده است  و همچنين از محمود عاطفي به خاطر فعاليت‌هاي 14 ماهه‌شان تشكر ويژه‌اي دارم.




تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن