تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال پریا جسورانه ایدز را تصویر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فاطمه ذوالقدر در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از نمایش سریال پریا با موضوع بیماری ایدز از رسانه ملی ابراز خرسندی کرد و گفت: مجموعه تلویزیونی فوق تابوی مردم از بیماری ایدز را به "آگاهی علمی" تبدیل کرده است و با توجه به اینکه رسانه ملی در تمام سال‌های گذشته به دلایل متعدد به این بیماری آن‌طور که باید نپرداخته است باید سریال پریا را اثری جسورانه دانست.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی پردازش جزئیات و تمام زوایای مرتبط با بیماری ایدز را نقطه قوت سریال پریا دانست، افزود: نویسنده و کارگردان این اثر توانسته‌اند علاوه بر این اطلاع‌رسانی مفید، جذابیت دراماتیک سریال را نیز حفظ کرده و موضوع بیماری را در لوای داستان اصلی بگنجانند.

وی با بیان اینکه مسائل روز جامعه مانند ازدواج مجدد، ازدواج والدین و... نیز در این سریال به خوبی آورده شده است، گفت: مسلما سریال پریا عاری از ایراد نیست اما قدم بسیار خوبی برای آگاهی مردم از موضوعات مهمی همچون بیماری ایدز محسوب می‌شود، چراکه این بیماری به طور نامحسوس در جامعه گسترش یافته و لازم است جوانان شیوه‌های محافظت خود از این بیماری را بدانند.

ذوالقدر بر ضرورت تولید سریال‌های جذاب در تلویزیون به منظور جذب مخاطب و رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای تاکید کرد وگفت: افکارعمومی از موضوعاتی همچون ایدز بدون آگاهی، فقط ترس و واهمه دارند لذا باید در قالب سریال‌های جذاب به آنها آگاهی داد و تلاش رسانه ملی تنها به ساخت همین یک سریال ختم نشود چراکه تاثیر یک فیلم بر مخاطب از چندین برنامه گفت وگو محور بسیار بیشتر است.

به گفته وی سریال پریا توانسته است دشواری‌ها و گرفتاری‌های بیماران مبتلا به ایدز و البته اطرافیان‌شان را به خوبی تصویر کرده و ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش بگذارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز قشر قابل‌توجهی در جامعه راه انتقال این گونه بیماری‌ها را نمی‌دانند و حتی گمان می‌کنند با دست دادن نیز منتقل می‌شود، گفت: رفتن رسانه ملی به سمت آگاهی‌رسانی به مردم درباره این بیماری هر چند دیر اما قابل‌قدردانی است و شاید دلیل این اقدام به دلیل افزایش آمار ایدز در کشور باشد.

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن