تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815628906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترخیص345دستگاه انواع خودروی سواری ازگمرک شهرستان گناوه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ترخیص345دستگاه انواع خودروی سواری ازگمرک شهرستان گناوه"
منصور بازیار گفت : درچهار ماه اول امسال 345 دستگاه انواع خودرو سواری از گمرک این بندر ترخیص شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 22 درصد و ارزش 33 درصد کاهش داشته است.
وی افزود : درآمد وصولی چهارماه اول امسال گمرک های گناوه وریگ بیش از 417 میلیارد و 238 میلیون ریال بوده که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل 21 درصد کاهش نشان می دهد.
مدیرکل گمرک گناوه گفت: میزان واردات کالا به گمرک این بندر در مدت یادشده از نظر وزنی 7 درصد و ارزش 10 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد.
بازیارتصریح کرد : ماهی تازه، گچ بنایی، روفرشی، اشیای سفالی، اگزوز کامیون، ردیاب، کاه نخود و پرس هیدرولیکی از عمده کالاهای صادراتی از گمرک این بندر در مدت یادشده است.
وی اظهارکرد: این کالاها به کشورهای کویت، قطر و امارات متحده عربی صادر شد.
مدیر کل گمرک گناوه ، میزان کالای متروکه گمرک این بندر را در مدت یادشده 64 تن به ارزش 331 هزار و 127 دلار اعلام کرد.
بازیار اظهارکرد: گمرک این بندر در 12 ماه سال 94 نیز درقالب 215 فقره اظهارنامه به وزن 20 هزار و 436 تن و به ارزش 17 میلیون و 971 هزار و 821 دلار کالا به خارج کشور صادر کرد.
وی گفت: گوسفند، بزغاله، اشیای سفالی، گچ بنایی و صنایع حصیری ازعمده کالاهای صادراتی است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن از نظر وزنی 6 درصد و ارزشی 49 درصد افزایش نشان می دهد.
بازیار به صادرات چهارماه نخست امسال گمرک بندرریگ اشاره کرد و گفت: دراین مدت به وزن چهار تن کالا به ارزش 17 هزار و 500 دلار شامل ماهی تازه به خارج صادر شد که ازنظر وزنی 33 درصد و از لحاظ ارزش 231 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل گمرک گناوه میزان کالای متروکه گمرک ریگ را دراین مدت درقالب تعداد 7 فقره اظهارنامه به وزن 6 تن و به ارزش 29 هزار و 519 دلار عنوان کرد.




تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن