تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلگرام انتقال سرورها به ایران را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: پاول دروف –مدیر تلگرام- در پاسخ به سوال یکی از کاربران ایرانی توئیتر مبنی بر اینکه واقعا قرار است سرورهایتان را به داخل ایران بیاورید؟ گفته است: نمی‌دانم این اخبار از کجا نشأت می‌گیرد.
 تلگرام در حالیکه تلگرام برای ادامه فعالیتش در کشور نیازمند انتقال سرورهایش به داخل کشور شده اما مدیر این پیام‌رسان منشأ انتشار این قبیل اخبار را هنوز نمی‌داند.
 
به گزارش تسنیم، روز گذشته هم‌زمان با افتتاح اولین دیتاسنتر ابری بخش خصوصی در ایران، مدیر عامل افرانت –متولی این دیتاسنتر- با بیان اینکه تلگرام موظف شده تا پایان سال سرورهایش را به داخل ایران بیاورد در غیر این صورت خدمات‌دهی آن متوقف می‌شود، گفت: یکی از شرکت‌هایی که از آن برای موجودی ظرفیت استعلام شده، ما بودیم.
 
فریدون قاسم‌زاده در تکمیل صحبت‌هایش به صراحت گفت که ما با تلگرام هیچ مذاکره‌ای نداشته‌ایم اما دولت ایران چند شرکت از جمله افرانت را برای میزبانی انتقال سرورهای تلگرام به ایران تعیین کرده است.
 
اما با این حال پاول دروف –مدیر تلگرام- در پاسخ به سوال یکی از کاربران ایرانی توئیتر مبنی بر اینکه واقعا قرار است سرورهایتان را به داخل ایران بیاورید؟ گفته است: نمی‌دانم این اخبار از کجا نشأت می‌گیرد.
 
وی همچنین در ارتباط با توئیت دیگری که برگرفته از صحبت‌های روز گذشته قاسم‌زاده مبنی بر استعلام دولت از چند شرکت اینترنت برای استقرار سرورهای تلگرام در ایران، گفته است که اصلا هیچ شناختی از افرانت ندارم.
 
مدیر عامل این شرکت اینترنتی روز گذشته در بخشی از سخنانش عنوان کرد که قرار است سرورهای تلگرام به داخل کشور بیاید و یکی از کمپانی‌های در نظر گرفته شده افرانت است اما در ادامه صحبت‌های خود را تکمیل کرد و گفت که تمامی استعلامات از سوی مسئولان کشور انجام شده و هیچ مکاتبه‌ای با تلگرام نداشته‌اند.صراطمطالب مرتبط:کارت عروسی زوج بابلی به سبک تلگرام +عکسلطفا سریعتر تلگرام را از روی گوشی هایتان حذف کنید!!آیا تلگرام شنود می‌شود؟ امنیت آن نسبت به واتس‌اپ و لاینشیوه جدید هک شدن تلگرام + تصاویرتلگرام 15 میلیون ایرانی هک شد!!


ارزانترین تورهای لحظه آخری


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



مطالب پیشنهادی

داشتن اندامی مناسب
چگونه با دفع سموم مضر از بدنتان لاغر شوید !!

تورهای داخلی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !

تورهای داخلی
خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید

جراحی زیبایی
نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





دوشنبه 25 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن