تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید جان بگیرد جوانان بیکار نمی‌مانند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایسنا: یک فعال کارگری می گوید: اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را می خرند که حاصل دسترنج فرزندان آنها است.

 عبدالله مختاری، اظهار کرد: اگر می‌بینیم امروز به تولید بی مهری می‌شود به این دلیل است که نگاه ما به حمایت از برندهای خارجی و واردات کالا از خارج معطوف شده است.

وی ادامه داد: بیشتر برندهای معتبر و با سابقه ما کم کم به فراموشی سپرده شده و خبری از برقراری خط تولید آنها نیست گویی مردم با تولید ایرانی غریبه شده‌اند.

این فعال کارگری تنها راه مقابله با قاچاق را وجود اراده‌ای قوی در مسئولان و مصرف کنندگان دانست و تاکید کرد: از رده خارج شدن تولیدات برندهای داخلی ناشی از سیاستگذاری‌های غلط و نبود فرهنگ مصرف کالای ایرانی است در حالی که اگر تولید جان بگیرد جوانان بیکار سر کار می ‌روند و مردم جنسی را که تولید دست فرزندانشان است خریداری می‌کنند.

مختاری تصریح کرد: سود حمایت از تولید نصیب اقتصاد مملکت و مردم می‌شود چون وقتی از تولید ملی حمایت کنیم رشد اقتصادی،کاهش تورم و بیکاری، افزایش بهره‌وری و خروج ارز از کشور را شاهد خواهیم بود و این امر بر کیفیت زندگی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان شناسایی دقیق بازار کار را به مسئولان توصیه کرد و گفت: زمانی می‌توانیم به ایجاد شغل امیدوار باشیم که سلیقه روز مصرف کنندگان را شناسایی و بازار مصرف را به نحو شایسته مدیریت کنیم.



۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن