تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: بعد از توافق هسته‌ای اموال ایران را سرقت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: بعد از توافق هسته‌ای اموال ایران را سرقت کردند
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با کمک‌های ناچیز به حزب الله دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی را کسب می‌کند.



به گزارش فارس، ناصر ابوشریف امشب در همایش نقش مقاومت اسلامی در دفاع از منافع ملی که در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه کمک‌های ناچیز به حزب الله لبنان دستاوردها و موفقیت‌های زیادی را کسب می‌کند که نباید از آنها صرف‌نظر کرد.


وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به دنبال جهش و توسعه کامل امت اسلامی بودند، ادامه داد: طرح نهضت اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) ابداع‌کننده آن بودند در واقع برای مقابله با طرح استعماری و فسادآور غربی در منطقه به منصه ظهور رسید.


تقویت روحیه غرب‌گرایی یکی از راه‌های استعمارگری است


ابوشریف ایجاد روحیه غرب‌گرایی و دور کردن مردم از هویت اسلامی را یکی از مصادیق استعمارگری دانست و خاطرنشان کرد: آنها از طریق گشودن مدارس غربی، نشر فساد، اعزام گروه‌های خود به این مناطق تلاش کردند انسان مسلمان را از هویت اصلی خود دور کنند.


وی ادامه داد: ایران هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هجمه استعمارگران برای جلوگیری از توسعه بودند تا اقتصاد این کشور ناتوان شود که در این زمینه به جنگ هشت ساله، تحریم‌، مصادره اموال و دارایی جمهوری اسلامی در خارج از کشور می‌توان اشاره کرد.


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران قرار گرفتن رژیم صهیونیستی به عنوان پایگاه فساد، ایجاد تفرقه و تنش در منطقه را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید قاطعانه مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.


وی یکی از ابزارهای وحدت را فلسطین و نقطه تلاقی مسلمانان فارغ از مذهب، نژاد، قومیت و گویش دانست و بیان داشت: این موضوع مورد توجه امام خمینی(ره) بوده است، چرا که فلسطین را مسأله نخست جهان اسلام مطرح کردند.


اسرائیل از آمریکا بیش از 30 میلیارد دلار کمک دریافت کرده است


ابوشریف بیان داشت: اسرائیل صرفا از بودجه وزارت امور خارجه آمریکا در طول 10 سال گذشته 30 میلیارد دلار کمک دریافت کرده است، که با توجه به برخی از امور این رقم به 35 میلیارد دلار رسیده است.


این مسؤول خاطرنشان کرد: براساس آخرین توافق صورت گرفته قرار است که در طول 10 سال آینده رژیم صهیونیستی 40 میلیارد دلار از آمریکا کمک دریافت کند این در حالی است که رایزنی‌ها و مذاکرات صورت گرفته برای اجرای این توافق رژیم صهیونیستی خواستار 50 میلیارد دلار کمک بود.


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: این موضوع علاوه بر کمک‌های سازمان‌های غیردولتی و ثروتمندان آمریکایی است به طوری که از این محل سالانه 10 میلیارد دلار کمک دریافت می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان دولتی که خواستار عمل و خط مشی مستقل مطرح است، گفت‌وگوها‌ی طولانی و مفصل را درباره انرژی هسته‌ای پشت‌سر گذاشته‌است این سوال را مطرح کرد که آیا آنها واقعا نمی‌دانستند که برنامه‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است؟


بعد از توافق هسته‌ای اموال ایران را سرقت کردند


ابوشریف گفت: به بهانه انرژی هسته‌ای تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه کشور شما اعمال کردند تحریم‌هایی که علیه هر کشور دیگر صورت می‌گرفت از هم فرو می‌پاشید، حتی بعد از توافق نیز 2 میلیارد دلار از دارایی‌ ایران را با بهانه پرداخت غرامت به قربانیان تروریست سرقت کردند.


وی اضافه کرد: صرف‌نظر از هر نوع ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و  ... مقاومت در مقابل طرح صهیونیستی به عنوان پایگاه پیشرو طرح استعماری در این منطقه می‌تواند در راستای منافع کشورهای منطقه باشد.




تاریخ انتشار: ۲۳:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 13 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن