تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراه با شبکه دو در شب میلاد امام رضا (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همراه با شبکه دو در شب میلاد امام رضا (ع)
شبکه دو سیما به مناسبت ولادت ثامن الائمه امام رضا (ع) ویژه برنامه های شیدایی، جشن دهه کرامت و کوی محبت را به صورت پخش زنده برای مخاطبان خود تدارک دیده است.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ویژه برنامه جشن دهه کرامت کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که در بخش های متنوع و دیدنی تهیه شده و شنبه و یکشنبه ساعت 17:30 از این شبکه پخش می شود. همچنین برنامه کوی محبت، از مشهدمقدس به روی آنتن می‌رود.  
 
اقدامات آستان قدس رضوی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مستضعفین، گزارشی از مراسم و برنامه هایی که در دهه کرامت در شهر مشهد مقدس برگزار می شود، همچنین موضوعاتی چون زیارت اولی ها، گفت و گو با تازه مسلمانان، نمونه هایی از توسل به امام رضا (ع) و کرامات ایشان... از جمله بخش های مختلف برنامه کوی محبت خواهد بود.

کوی محبت کاریست از گروه امور اجتماعی به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی، این برنامه شنبه و یکشنبه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود. 

جُنگ ترکیبی «شیدایی» نیز کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی محمد نبهان و اجرای عبدا... روا که به مناسبت دهه کرامت از 13 تا 24 مردادماه هر شب بعد از گفتگوی ویژه خبری به روی آنتن می رود. این ویژه برنامه اهمیت جایگاه خواهری و برادری را در خانواده طراز مورد توجه قرار داده است که در شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.






۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن