تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه تعریض پل قشلاق سنندج 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > کردستان - شهردار سنندج گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات تعریض پل قشلاق اواخر سال گذشته آغاز شد و با برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار سنندج در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: مشکل ترافیک یکی از مهم ترین معضلات سطح شهر است که عمده ترین طرحهای عمرانی این شهرداری با هدف کاهش و روانسازی ترافیک اجرا خواهد شد.
منوچهر فخری بیان کرد: پل قشلاق در ورودی همدان به سنندج واقع شده و همواره در مسیر ورودی این پل شاهد ترافیک سنگینی بودیم.
وی گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات تعریض پل قشلاق در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن اواخر سال گذشته آغاز شد.
دکتر فخری افزود: در پروژه تعریض پل قشلاق یک باند به عرض 5/8 متر وبه طول 100 متر به مسیر ورودی این پل اضافه خواهد شد.
وی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه تعریض پل قشلاق خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار سنندج تصریح کرد: تاکنون در راستای تکمیل این پروژه عملیاتی نظیر اتمام حفاری کیسینگ گذاری، آرماتور بندی و بتن ریزی شمع های شمالی و جنوبی، اتمام عملیات پی کنی، اجرای بتن مگر، قالب بندی، آراماتور بندی و بتن ریزی فنداسیون پایایه این پل اتمام یافته است.
فخری عنوان کرد: عملیات جابجایی لوله فاضلاب، عملیات آرماتوربندی و قالب بندی تمامی ستونها و سر ستونها این پروژه اجرا شده است.
وی هزینه اجرای این پروژه را 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه مشکل ترافیک در این مسیر رفع گردد. 46




شنبه 23 مرداد 1395 - 13:09:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن