تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803860528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام سید علی خمینی: منافقین از داعش بدترند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حجت‌الاسلام سید علی خمینی: منافقین از داعش بدترند
وطن امروز در گزارشی آورده است؛
به گزارش نامه‌نیوز، در شرایطی که رژیم سعودی با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی غرب به دنبال هم‌افزایی گروهک‌های تروریستی شرق و غرب ایران با محوریت منافقین برای ایجاد ناامنی و انجام سلسله اقدامات تروریستی در کشور هستند، انتشار یک فایل صوتی در مخالفت با مجازات شرعی و قانونی منافقین قابل تامل به نظر می‌رسد.

به گزارش «وطن امروز» سه‌شنبه‌شب هفته گذشته سایت مرحوم حسینعلی منتظری که گویا نسبت به عدم پیگیری‌های امنیتی اطمینان خاطر یافته بودند، فایل صوتی سخنان وی در دیدار آقایان نیری قاضی شرع اوین، اشراقی دادستان، رئیسی معاون دادستان و پورمحمدی نماینده وزارت اطلاعات، درباره اعدام منافقین در سال 67 را روی خروجی خود قرار داد. در این فایل صوتی 45 دقیقه‌ای، مرحوم منتظری انتقادات تندی را نسبت به اعدام منافقین پس از عملیات مرصاد مطرح می‌کند و اتهاماتی را به سیداحمد خمینی نسبت می‌دهد. فایل صوتی این جلسه که به نظر می‌رسد از همان ابتدا به قصد انتشار تهیه شده، تلاش می‌کند از زبان مرحوم منتظری، جنایات فجیع منافقین در ایران را توجیه کند.

سخنانی غلط و مملو از پیش‌داوری

اما انتشار این فایل قدیمی پس از حضور ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و هیات‌هایی از برخی کشورهای عربی و غربی در نشست اخیر منافقین در پاریس و حمایت آنان از این گروهک تروریستی نشان می‌دهد در این پروسه برای بیت آقای منتظری نیز نقشی تعریف شده است و آن نقش نیز مظلوم و بی‌گناه نشان دادن تروریست‌هایی است که علاوه بر ترور ده‌ها هزار ایرانی، در پایان جنگ ایران و عراق با حمله به کشورمان، تلخ‌ترین جنایات را انجام دادند. یکی از انتقادات به انتشار این فایل تکراری نیز تلاقی انتشار آن با آغاز حمایت‌های سعودی از منافقین است. سیدمحمد موسوی‌بجنوردی که در آن زمان ریاست شورایعالی قضایی را برعهده داشت، با بیان اینکه من نمى‌دانم انتشار سخنان آیت‌الله منتظرى در روزهایى که منافقین جلاد و آدمکش آلت دست حکام سعودى شده‌اند و عملا در صدد احیاى جریان نفاق هستند، از کدام پشتوانه عقلى، ملى و شرعى برخوردار است، گفت: منافقین رذل‌ترین و خشن‌ترین گروه بودند که به محاربه با نظام اقدام کرده بودند و احمقانه به آغوش صدام پناه برده بودند.

به گزارش جماران، وی مطالب منتشر شده از بی‌بی‌سی طی روزهای اخیر را غلط و کاملا مغرضانه دانست و تأکید کرد: شورایعالى قضایی کاملا مستقل و غیرقابل نفوذ بود و در آن، تصمیمات همیشه به رأى گذاشته مى‌شد و ملاک اکثریت بود.وی با ابراز این عقیده که نظام شورایى در امر قضا از شکل فعلى که یک فرد در آن تصمیم مى‌گیرد به مراتب بهتر است، گفت: آیت‌الله موسوی‌اردبیلى هیچگاه مخالف عقیده‌اش عمل نکرد و همیشه شجاعت ابراز عقیده داشت.

موسوی بجنوردی در ادامه گفت: سخنان آیت‌الله منتظرى ناشى از اطلاعات غلطى بوده که مغرضانه به ایشان منتقل شده بود، همانگونه که بعدا بسیارى از آنها براى ایشان هم معلوم شد.

وی سخنان منتشر شده از آیت‌الله منتظری را آمیخته و مملو از سخنان غلط و پیش‌داورى دانست و با اشاره به اتهاماتی که در این سخنان به مرحوم یادگار امام وارد شده بود، تأکید کرد: مرحوم حاج‌احمد آقا پاک‌ترین و مهربان‌ترین شخصیت سیاسى در دوره خود بود و آنچه درباره ایشان مطرح شده با هیچ معیارى سازگار نیست.

چهره غیرواقعی از یادگار امام

علاوه بر موسوی‌بجنوردی، محمدعلی انصاری عضو دفتر امام(ره) نیز سخنان منتظری را نادرست و غیرواقعی دانست. او روایت منتظری از یادگار امام را غیرواقعی خواند و انتشار این فایل را در چنین ایامی قابل تامل دانست و تاکید کرد: آقای منتظری از جدایی از امام هیچ نفعی نبرد.

وی که با جماران گفت‌وگو می‌کرد، با تاکید بر اینکه این سخنان مطالب جدیدی نداشت، محتوای جلسه را ناقص و مشحون از اغلاط و تحریف‌ها و دور از انصاف دانست و افزود: اصولا نسبت‌هایی که آقای منتظری به مرحوم یادگار امام دادند نسبت‌های ناروا و غلطی است.

انصاری تأکید کرد: درباره ادعای آقای منتظری مبنی بر اینکه آقای احمدی (حاکم شرع خوزستان) به جماران آمده و خواسته‌اند از طریق بنده و یادگار امام مطالب خود را با امام مطرح کنند و ما اظهار کرده‌ایم فقط باید دستبوسی کنند و مطالب را به گونه دیگری منتقل کنند تا جایی که در خاطرم هست، اتفاق اینچنینی اصلا وجود نداشته و بنده کوچک‌تر از آن بودم که در بحثی که یک طرف آن پیغام آقای منتظری بود و یک طرف دیگر آن رفتار قوه‌قضائیه با زندانیان بوده و ملاقات نیز مربوط به فردی است که واسط قوه قضائیه و آقای منتظری و امام بوده، بخواهم مسیر را تغییر دهم. اصلا جایگاه و حوزه اختیار و مسؤولیت ما اصلا اینگونه نبوده است و این نسبت ناروایی است. انصاری یادآور شد: مساله منافقین مساله مهمی در دیدگاه امام بوده است و با توجه به شناخت امام از این جریان در قبل از انقلاب و نیز بعد از انقلاب با حوادث تلخی که رقم زدند و ذهن امام را مشغول کردند، این امر مساله‌ای نبوده که با سخنان ما امام تصمیمات مقطعی یا احساسی نسبت به آنها داشته باشند، بلکه تصمیمات ایشان نشأت گرفته از روح فرهنگ و قضاوت اسلامی بوده است. وی گفت: قضیه همراهی منافقین با صدام امری نیست که کسی کتمان کند، قضیه عملیات مرصاد و جنگ رسمی منافقین علیه ایران بعد از پذیرش قطعنامه قابل چشم‌پوشی نیست؛ عملیات آنها قبل از عملیات مرصاد و کشتار حدود 17 هزار نفر انسان انقلابی مومن و در جایگاه خدمت به مردم، قابل پنهان کردن نیست و اسناد آنها در موسسه تنظیم و نشر آثار امام موجود است. انصاری درباره مقطع زمانی انتشار این نوار صوتی اظهار کرد: به نظر من طرح این مسائل در موقعیت کنونی در راستای تطهیر و توجیه همنشینی منافقین با جنایتکاران آل سعود و انحراف ذهن مردم از نقش آنها در عملیات مرصاد است؛ ضمن آنکه با توجه به اعلام آمادگی رئیس قوه قضائیه برای گفت‌وگو با اتحادیه اروپایی درباره موضوع حقوق بشر بیان این مطالب در راستای سمپاشی و تخریب فضای کنونی است.

منتظری نفعی از جدایی امام نبرد

وی افزود: اما تعجب می‌کنم افرادی که از بسیاری اطلاعات همانند ما آگاهی دارند و می‌دانند آقای منتظری فرد ساده‌لوحی بوده این مطالب را مطرح می‌کنند. باید بگویم مظلومیت‌ها و غربت‌هایی که اینها نام می‌گذارند خود اینها برای آقای منتظری ایجاد کردند و با ترفند‌ و حیله‌ ایشان را از پیکره نظام اسلامی جدا کردند.

انصاری در ادامه گفت: امیدواریم کسانی که با هر انگیزه‌ای این کارها را ترویج می‌کنند و خوراک به دست رسانه‌های بیگانه می‌دهند بدانند آقای منتظری از جدایی از امام هیچ نفعی نبرد، از خاطراتی که مشحون از خلاف واقع و دروغ‌هاست هیچ نفعی نبرده و بعد از این هم اگر کسانی فکر می‌کنند برای ادامه حیات سیاسی خودشان می‌توانند به این مطالب تمسک جویند نفعی نخواهند برد و فقط آب به آسیاب دشمن ریختن است.

دلسوزان منافقین

پس از انتشار فایل صوتی منتظری، بی‌بی‌سی فارسی در یک تقسیم کار مشخص به‌عنوان راس کمپین تبلیغ به نفع منافقین با توسل به این فایل صوتی، گزارش‎های از پیش تولید شده مفصلی را در ساعت‎های گذشته روی خروجی خود برده است. به گزارش رجا، این در حالی است که سید علی خمینی در ایام ارتحال امام (ره) نکات قابل توجهی درباره این خط جدید تبلیغی علیه نظام مطرح کرده بود. حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی 12 خرداد ماه سال جاری به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) در مسجد فیضیه ماجرای سال 67 را حاصل مدیریت امام دانسته و گفت: چرا معاندان نظام چشم خود را به روی جنایات بی‌شمار منافقین بسته‌اند و صرفا اعدام تعدادی از آنها را جنایت می‌دانند؟ وی ادامه داد: باید نگاه کنیم چرا انقلاب اسلامی ایران به موفقیت رسید؟ واقعا اینطور نبود که وضعیت ایران در زمان تحقق انقلاب اسلامی، بهتر از کشورهای منطقه بود، چرا که در غرب، جنوب، شرق و حتی شمال کشور غائله‌هایی داشتیم و این مدیریت امام خمینی(ره) بود که آن غائله‌ها را مدیریت کرد و امام چشمش به دهان این و آن نبود. وی افزوده بود: امروز یک عده‌ای برای منافقین دل می‌سوزانند که چرا آنها را اعدام کردید؟ آنها کسانی بودند که در مقابل حکومت ایستادند و جنایاتی کردند که داعش آنها را نمی‌کرد؛ آنان رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و بسیاری از بزرگان کشور را ترور کردند؛ اگر بنا بود امام خمینی(ره) همواره در مقابل این جنایات نرمش از خود نشان می‌داد که کشور پس از 30 سال هم رنگ آرامش به خود نمی‌دید.


منبع: روزنامه وطن امروز


۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن