تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: باید آستین های تلاش را بالا بزنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: اگر می‌خواهیم ایران در سال 1404 قدرت اول اقتصادی منطقه شود باید آستین‌های تلاش و کوشش را برای رقابت با رقبای منطقه‌ای بالا بزنیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

کشور ما برای پیشرفت، نیازمند توسعه علمی در همه زمینه هاست. خوشبختانه نخبگان و بخش های دانشگاهی با وجود همه کاستی ها گام های بلندی در نانو، بایو، فناوری اطلاعات و علوم شناختی برداشته اند که جای قدردانی دارد.

امروز برای افتتاح آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به دانشگاه تهران رفتم. این مرکز برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویر برداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش بنیان و روزآمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی ایجاد شده است.

بدون تردید راه اندازی چنین مراکزی در دوران تحریم های ظالمانه، جز با همت والا و اراده ای مصمم میسر نبود. اگر می خواهیم ایران در سال ١٤٠٤ قدرت اول اقتصادی منطقه شود باید آستین های تلاش و کوشش را برای رقابت با رقبای منطقه ای ایران که با شتاب در حال توسعه هستند، بالا بزنیم.




۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن