تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر رنگ آب در استخر بانوان در المپیک ریو !+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: رنگ آب استخر محل برگزاری رقابت‌های شیرجه هماهنگ 10 متر بانوان در المپیک ریو بدون دلیل مشخصی از رنگ آبی به رنگ سبز درآمده است.
استخر بانوان در المپیک ریو

رنگ آب استخر محل برگزاری رقابت‌های شیرجه هماهنگ 10 متر بانوان در المپیک ریو بدون دلیل مشخصی از رنگ آبی به رنگ سبز درآمده است.
 
آب استخر در مرکز ورزش‌های آبی ماریا لِنک که روز دوشنبه به رنگ آبی بود روز بعد در زمان برگزاری رقابت‌های شیرجه تیمی هماهنگ به رنگ سبز در آمد.
 تغییر رنگ آب در استخر بانوان در المپیک ریو !+تصاویر

 
به گفته مسئولان برگزاری المپیک ریو، کیفیت آب مورد آزمایش قرار گرفته و مشخص شده که ضرری برای ورزشکاران نداشته است، با این وجود علت این پدیده در دست بررسی است. این در حالی است که استخر مجاور در مرکز مزبور که محل برگزاری رقابت‌های واتر پلو بود عادی به نظر می‌رسید.
 
یکی از شناگران زن به خبرنگاران گفت: کیفیت آب استخر شیرجه به حدی بد بود که حتی هم‌تیمی‌ام را پس از شیرجه در آب نمی‌توانستم ببینم.
 تغییر رنگ آب در استخر بانوان در المپیک ریو !+تصاویر

 
یکی از مسئولان برگزاری این مسابقات هم در این مورد گفت که آب استخر تا صبح برگزاری مسابقات شیرجه بانوان، رنگی طبیعی داشته و خود او هم از این موضوع متعجب است. گفته می‌شود دلیل تغییر رنگ آب این استخر پدیدار شدن جلبک‌ها در نتیجه کمبود کلر بوده است.
 تغییر رنگ آب در استخر بانوان در المپیک ریو !+تصاویر
جام نیوزاخبار مرتبط :عجایب المپیک از آغاز تا امروزجدول توزیع مدال‌ها تا به امروز در المپیک 2016 + عکس تشبیه لباس کاروان المپیک چین به املت! + عکسلباس پیشنهادی زنانه کاروان المپیک که کمیته ملی قبول نکرد! +عکسپیشنهاد ازدواج دختران به پرچم دار تونگا در المپیک 2016 !!
مطالب پیشنهادی

جوانسازی و زیبایی صورت
گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت

لباس شب
ست های زیبای لباس زیر و لباس شب زنانه !! + تصاویر

ابروهای زیبا
راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر

ماه عسل های رویایی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !





پنجشنبه 21 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن