تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816194473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدم‌ربايي وكيل دادگستري به شيوه گانگستري


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سه گانگستر كه براي بيرون كشيدن پرونده ميلياردي از دست وكيل دادگستري وي را به گروگان گرفته بودند، تحت تعقيب قضايي قرار گرفتند.

به گزارش جوان، بامداد 31 تير ماه امسال مردي وحشت‌زده به اداره پليس رفت و از سه مرد آدم‌ربا شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: من وكيل ‌ دادگستري‌ام و دفتر كارم در حوالي سعادت‌آباد است. عصر روز دوشنبه 28 تيرماه داخل دفترم مشغول مطالعه پرونده يكي از موكل‌هايم بودم كه زنگ دفترم نواخته شده است.  وقتی ‌در را باز كردم مردي با كلاه كاسكت وارد دفترم شد و با چاقويي به من حمله كرد و مرا به زمين زد.

پس از اين، كارت شناسايي به من نشان داد و مدعي شد نيروي حفاظتي دادگستري است. مرد خشن تمامي پرونده‌هاي روي ميز مرا به هم ريخت و بعد پرونده‌ اختلاف ميلياردي كه من وكالت آن را به عهده داشتم، از روي ميزم برداشت و با تهديد چاقو خواست با او بيرون بروم.

 داخل خيابان مرا مجبور كرد تا تاكسي دربستي كرايه كنم. دو نفري در صندلي عقب نشستيم تا اينكه خياباني آن‌طرف‌تر از راننده خواست خودرواش را نگه دارد و بعد مرا به داخل خودرو پژو پارسي برد كه دو مرد نقابدار داخل آن نشسته بودند.

 پس از اين آنها چشم‌هاي مرا بستند و سرم را به زير صندلي بردند و به راه افتادند تا اينكه ساعتي بعد خودرو وارد پاركينگي شد و مرا پياده كردند. آنها مرا به داخل زير زميني بردند كه حدود 20 پله داشت و بعد داخل اتاقك شش متري حبس كردند. آنجا چشم‌هاي مرا باز كردند و چند برگه به من دادند خواستند تا پرونده‌هايي كه وكالت آنها را به عهده دارم، بنويسم.

آنها مرا شكنجه روحي مي‌دادند و گاهي هم مرا كتك مي‌زدند و مدعي بودند كه من كارچاق كني مي‌كنم. از ترس، تعدادي از پرونده‌ها را نوشتم و امضا كردم. سه مرد خشن سه روز مرا در اتاقك شش متري حبس كردند و در اين سه روز مقدار كمي غذا به من دادند و روزي يك بار هم چشم‌هاي مرا مي‌بستند و براي دستشويي از اتاقك بيرون مي‌آوردند تا اينكه شب سوم براي چندمين بار به سراغ من آمدند و به شدت مرا كتك زدند. آنها مرا تهديد كردند تا از وكالت پرونده ميلياردي انصراف دهم و من هم از ترس قبول كردم تا اينكه مرا نيمه‌هاي شب از اتاقك بيرون آوردند و سوار خودرو كردند. آنها مرا ساعتي بعد داخل خيابان خلوتي از خودرو به پايين پرتاب و تهديد كردند تا آنها دور نشدند،‌ چشم‌هايم را باز نكنم، اما من ثانيه‌هايي بعد چشم‌هايم را باز كردم اما موفق به برداشتن شماره پلاك خودروي پارس نشدم و فقط فهميدم مرا در يكي از خيابان‌هاي تهرانسر رها كرده‌اند.

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي آرش سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران براي رسيدگي و شناسايي آدم‌ربايان در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
مأموران در تلاشند تا با شناسايي متهمان راز اين آدم‌ربايي را بر ملا كنند.



۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن