تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804911573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خریداری ۴۰۰ هکتار زمین برای توسعه بهشت زهرا(س)


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اقدام برای 400 هکتار زمین بهشت زهرا (س) خبرداد و گفت: تهیه شناسنامه باغات تا اواخر مهرماه و افزایش سرانه فضای سبز در برخی مناطق تا پایان سال95 از برنامه هایی است که در دستور کار داریم.

به گزارش تراز ،  مجبتی یزدانی در نشست خبری با اشاره به برنامه های معاونت خدمات شهری گفت: مدیریت پسماند خشک در مخازن زباله و ساماندهی ایستگاه های میانی پسماند در دستور کار قراردارد. این درحالی است که 50 هزار سرویس روزانه نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در شهر تهران اقدام می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از ایستگاه استحصال رسیده است، یادآورشد: این ایستگاه روزانه 3 هزار تن نخاله را استحصال می کند که 2 ایستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد. این در حالی است که اواخر مردادماه برای 5 هزار تن نخاله قراردادی بسته می شود .همچنین دو سایت 1600 تنی پسماند و زباله سوز به بهره برداری خواهد رسید که در حال حاضر یک سایت 200 تنی درحال فعالیت است .

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه با وزارت بهداشت درخصوص زباله های بیمارستانی افزود: درحال حاضر روزانه 100 تن زباله بیمارستانی درشهرتهران تولید می شود.

یزدانی با اشاره به اینکه 400 هکتار زمین برای بهشت زهرا(س) در جنوب تهران درنظرگرفته ایم، گفت: برای نوسازی آمبولانس های بهشت زهرا تفاهم نامه هایی بسته شده همچنین روزانه20 هزار نفر درمجموعه بهشت زهرا در رفت و آمد هستند که برای راحتی این افراد نیز برنامه هایی در نظر داریم .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برنامه های پنج ساله دوم شهرداری تهران برای میادین میوه وتره بار خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 17 بازار میوه و تره بار احداث و نوسازی خواهند شد. همچنین ساماندهی میدان شوش و انتقال صنف اوراق چی ها هم در دستور کار قراردارد.

یزدانی با اشاره به زیباسازی و ساماندهی جداره های خیابان ها و ساختمانهای قدیمی در شهرتهران اظهارکرد: نورپردازی ابنیه های تاریخی و همچنین ساماندهی سرویس های بهداشتی سطح شهر و همچنین سرویس بهداشتی بوستان ها در دستور کار قرار دارد .

معاون شهردار تهران با اشاره به طرح جامع آب خام در شهر تهران افزود: به زودی سیستمی درحوزه فضای سبز طراحی خواهد شد. همچنین در اواخر مهرماه سال جاری تهیه شناسنامه باغات 500 تا 2000 متر به اتمام می رسد .

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در برخی مناطق پایتخت تصریح کرد: قسمتی از منطقه 7 و مناطق 9 ، 10 و همچنین 11 دارای سرانه فضای سبزی نسبتا پایینی هستند که نسبت به افزایش آنها تا پایان سال اقدام خواهد شد . این در حالی است که نگهداری فضای سبز پادگان ها و اماکن نظامی در دست شهرداری است که افزایش فضای سبز آنها اجرایی شده است . 
 
 



منبع: شهر







زمانبندی انتشار: 19 مرداد 1395 - 17:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن