تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیارد و 825 میلیون تومان بودجه سال 94 ستاد حوزه علمیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش: یک میلیارد و 825 میلیون تومان بودجه سال 94 ستاد حوزه علمیه دبیر همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: یک میلیارد و 825 میلیون تومان بودجه برای سال 94 ستاد همکاریهای حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش بود که نشانه اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش برای مشارکت با حوزه های علمیه است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد ساعت 15:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حجت الاسلام مجتبی ملکی در میزگرد توسعه و عدالت آموزشی که در دومین روز مراسم سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که امروز 19 مرداد ماه در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است اظهار داشت: بحث حق القدم امامان جماعات مدارس از موضوعاتی است که مربوط به معاونت پرورشی می شود و باید از سوی انها پیگیری شود. ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از سال 85 فعالیت خود را به صورت محدود آغاز کرده است اما وقتی در سال 89 مقام معظم رهبری به همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش تاکید فرمودند در سال 91 به صورت کاربردی اقدامات ستاد آغاز شد که ریاست عالی ستاد را به صورت مشترک مدیرحوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش برعهده دارند و 4 نفر از معاونین آموزش و پرورش و 6 نفر از معاونین حوزه علمیه در آن عضویت دارند که دبیر ستاد توسط اعضا مشخص می شود.
وی افزود: برای اولین بار ابلاغی به ائمه جمعه سراسر کشور داشتیم که روسای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در استان ها و مناطق خود باشند و بخش حوزه و آموزش و پرورش از نوع سیاست های مشارکتی است که در آموزش و پرورش اجرا می شود.
دبیر همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد:نقشه راهی که 156 برنامه ای که از سند تحول بنیادین استخراج شده 3 برنامه مربوط به دفتر همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است که مهمترین فعالیت آنها توسعه و توانمندسازی طلاب است که به صورت رسمی در آموزش و پرورش شاغل هستند پژوهش در زمینه های مختلف تعلیم وتربیت در حوزه های علمیه ، اعزام مبلغ به مناطق در مناسبتهای مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوبی که صورت گرفته انجام خدمت دوره ضرورت طلاب در آموزش و پرورش است که مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفت و به زودی انجام درسال 96-95 اجرا خواهد شد. طرح بعدی حضور 585 روحانی در طرح روشن در مدارس استعدادهای درخشان، حضور روحانیون در 203 مدرسه شبانه روزی، اعزام 90 هزار روز مبلغ در مناسبتهای مختلف ، اعزام 15 هزار و 439 نفر روز روحانی به اردوهای راهیان نور، افزایش طرح امین از50 مدرسه در 2 هزار و 200 مدرسه تا سال 94 ، مشارکت حوزه در تدوین و نقد کتب درسی و برگزاری 8 همایش هم اندیشی در زمینه های مختلف از جمله اقدامات بوده است.
ملکی گفت:بودجه ستاد همکاری حوزه های علمیه آموزش و پرورش در سال 89 یکصد و 80 میلیون و در سال 94 به یک میلیارد و 825 میلیون تومان افزایش یافته که این نشان دهنده اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش به این ستاد است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن