تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819038478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ انتقاد صریح آستریچ از پیام علی کریمی به تتلو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: سعید طلائی در مجله مهر نوشت:
 

پیام آقای علی کریمی به تتلو مبنی بر اینکه بهتر است ایشان به حرفه خوانندگی بپردازند و رویای فوتبالیست شدن را در سر نپرورانند حاشیه های زیادی به همراه داشته است.

 پس از پیام آقای علی کریمی به تتلو مبنی بر اینکه بهتر است ایشان به حرفه خوانندگی بپردازند و رویای فوتبالیست شدن را در سر نپرورانند جناب آقای آستریچ قوی‌هیکل در نامه ای این صحبت های آقای کریمی را به باد انتقاد گرفت. متن کامل این نامه در زیر آمده است:

به نام خدا

ستاره درخشان و شهیر فوتبال ایران زمین

جناب آقای علی کریمی

با سلام و احترام

اینجانب آستریچ قوی‌هیکل به نمایندگی از تمامی شترمرغ های کشور بر خود لازم می دانم انتقاد صریح خود را نسبت به مواضع شما در رابطه با جناب آقای تتلو اعلام دارم. شما در پیامی که اخیرا به آقای تتلو داده اید از ایشان خواسته اید که فوتبالیست شدن را بی خیال شود و به همان حرفه خوانندگی اش بپردازد زیرا در زمینه خوانندگی دارای استعداد و طرفداران زیادی است.

بنده به عنوان یک شترمرغ سال هاست که با فروش تخم های خود به امرار معاش می پردازم و تا کنون نیز به همین امر شهره بوده ام و هر کس که تخم های بنده را خریده از اندازه و کیفیت آن ها راضی بوده است. اما اخیرا به دلیل فشار اقتصادی مجبور شده ام از نیمه شتر خود نیز بهره برداری کرده و به شغل شریف باربری بپردازم.

طبق توصیه شما لابد بنده و سایر شترمرغ ها نیز نباید به جز تخم گذاشتن کار دیگری بکنیم زیرا در عرصه تخم گذاری گوی سبقت را از سایر تخم گذاران عزیز و محترم، که الحق والانصاف از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نبوده اند، ربوده ایم. بنده با این طرز تفکر شما به شدت مشکل دارم.

آیا توصیه شما به پزشکان و ورزشکاران عزیزی که در صنعت ساختمان و صنایع پرسود دیگر فعالیت دارند هم همین است؟ آیا به مدیر عامل فلان بانک خصوصی که همزمان از چندین جای دیگر حقوق می گیرد هم همین توصیه را می کنید؟ آیا غیر از این است که خودتان در کنار درخشش در دنیای فوتبال به شغل شریف رستوران داری نیز مشغولید؟ یا اینکه روی سخن شما صرفا با جناب آقای تتلو و بنده و امثال ماست؟ آیا ما حق نداریم از تمام ابعاد شخصیتیمان برای پیشرفت کشور بهره ببریم؟ آیا شما شترمرغ را تنها در قالب یک مرغ می بینید که هرگز نمی تواند از شتر بودن خود استفاده کند؟

این سوالات و هزاران سوال دیگر دغدغه شخصی بنده و سایر شترمرغ ها در کنار کلیه تتلیتیهای این مرز و بوم است. خواهشمند است با پاسخ به آن ها خانواده ای را از نگرانی در آورید. باشد که هیچ شترمرغی از بروز استعدادهای شترمآبانه خویش محروم نماند.

ببرم به دوش خود بار و ننالم از زمانه               که به لطف حق تعالی شترم اگر چه مرغم

با آرزوی بهروزی برای شما

آستریچ قوی‌هیکل







۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن