تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820783127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهيد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده ناجا گفت:در جشنواره جوان سرباز از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهيد تجليل می شود.

به گزارش میزان، سردار حسین اشتری  در جلسه شورای عالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس نیروی انتظامی اظهار داشت:طبق سنوات گذشته به پاسداشت رشادت های دلاور مردان نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس مقرر شد به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین چهارمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هفتم مهرماه سال جاری با حضور تنی چند از فرماندهان ،ایثارگران، جانبازان و آزادگان ناجا برگزار شود.
 
وی طراحی و ساخت یادمان های مرتبط با دفاع مقدس را با اهمیت خواند و اظهار داشت:باید معاونت مهندسی ناجا ترتیبی را اتخاذ کند تا یادمان های مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت در ناجا در سطح بیشتر و گسترده تری به بهره برداری برسد.
 
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 26 مردادماه سالگرد ورود آزادگان به مهین اسلامی بیان داشت: با تدابیر اندیشده شده محفل و مراسم ویژه ای در خور شأن آزادگان ناجا نیز برگزار خواهد شد.
 
سردار اشتری در ادامه تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و پس از آن هفته ناجا، همه رده ها و پلیس های تخصصی نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های خود اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه عملکرد استان ها و شهرستان ها در حوزه معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس به دقت رصد می شود،خاطرنشان کرد:از فرماندهان استان ها و شهرستان های فعال در این حوزه در همایش پیش رو تقدیر خواهد شد.

سردار اشتری در پایان، معاونت نیروی انسانی ناجا را مکلف کرد تا رشادت های سربازان را به دقت پیگیری و ضمن انعکاس آن ترتیبی اتخاذ کنند تا در روز تجلیل از جوان سرباز که در دومین روز از هفته دفاع مقدس انجام می شود،از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید تجلیل شود.

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن