تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816259160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فسادي بزرگتر از فيش‌هاي حقوقي/ پديده شهرام/ این دوگانه را جدی بگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فسادي بزرگتر از فيش‌هاي حقوقي/ پديده شهرام/ این دوگانه را جدی بگیرید
روزنامه شرق با پرداختن به وضعیت شهرام جزایری به فعالیت‌های وی در پدیده مشهد که باعث بازداشت وی شده است می‌پردازد.
به گزارش نامه‌نیوز، روزنامه‌های امروز با مطالب مختلف روی دکه های روزنامه فروشی رفتند.

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود به موضوع 10 ماه مانده تا انتخابات و حواشی آن پرداخته است و در مطلبی با عنوان این دوگانه را جدی بگیرید، می‌نویسد: حقیقت این است که فارغ از همه مناقشات و دعواهای زرگری،جریانی خزنده و چراغ خاموش،دوگانه اصلی را می‌سازد. این مناقشه،بسیار هوشمندانه و ظریف طراحی شده و ظاهرا حصول نتیجه فوری برای آن مدنظر نیست ،هرچند برنامه‌ریزی‌ها برای اخذ نتیجه است.
این ماجرا، گرچه نقش آفرینانی در داخل دارد،اما نباید و نمی‌توان همه آنها را آگاه و مطلع از نقشی که بازی می‌کنند دانست و در نگاهی دقیق‌تر ،باید سر منشا اصلی ماجرا را در آن سوی مرزها ،جائیکه سال‌هاست حسرت بر‌اندازی نظام اسلامی را می‌خورد جستجو کرد.
 
روزنامه آرمان در گفت‌وگو با الهه کولایی با پرداختن به وضعیت زنان  با عنوان دولت در حوزه زنان نمره قبولي نمی‌گیرد / رفع سياست‌هاي زن‌گريزانه زمانبر است نوشت: يكي از مهم‌ترين مطالبات از دولت روحاني كه در شعارهاي ايشان هم مطرح بود، ايجاد بستري در جهت دادن فرصت‌هاي برابر به زنان در عرصه‌هاي مختلف سياسي، مديريتي و... است. اگرچه همگان مي‌دانند كه تبعيض‌هاي گوناگون عليه زنان ريشه‌اي تاريخي و فرهنگي دارد اما نقش و تاثير تصميم‌گيرندگان و كارگزاران در اين حوزه بسيار مهم است. از روحاني انتظار داشتيم در سطوح بالاي تصميم‌گيري و مديريت، همكاران را موظف سازد تا از توانمندي‌ها، تخصص و شايستگي‌هاي زنان ايراني بيشتر و مطلوب‌تر استفاده كند. زناني كه به لطف و بركت آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در طول سال‌هاي گذشته فرصتي برايشان فراهم شد تا بتوانند استعدادهاي انساني و خدادادي خود را به منصه ظهور و به مرحله فعليت برسانند تا از آن در جهت رفع نيازهاي خود و جامعه بهره برند اما در ايران همانند ساير كشورهاي خاورميانه، كمتر شاهد ايجاد فرصت‌هاي برابر و مناسب در جهت استفاده از توانمندي‌هاي انساني زنان در جامعه هستيم و بايد بگويم كه دكتر روحاني در اين زمينه برخلاف وعده‌هاي انتخاباتي‌اش نتوانسته است به دلايل مختلف از جمله نبود اراده و عزم راسخ و مستحكم در رفع محروميت‌هاي تاريخي زنان عملكرد قابل قبولي ارائه دهد.
 
روزنامه آرمان همچنین با اشاره به سخنان مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران می‌پردازد و در مطلبی با عنوان فسادي بزرگتر از فيش‌هاي حقوقي می‌نویسد: فيش‌هاي حقوقي موضوعي نبوده كه درگذشته مطرح باشد و جديدا مطرح است. ما درگذشته برداشت‌هاي غيرقانوني و تصرف در بيت‌المال داشتيم كه به محاكم و دادگاه فرستاديم و الان هم از آن جنس وجود دارد و بحث فيش‌هاي حقوقي كه مطرح است اقدامات به شكل سوءاستفاده از تخلفات و مقررات كم است و درصدش مثل گذشته است، اما آنچه به عنوان فيش حقوقي مطرح است روند نامناسبي بوده كه از گذشته بوده و تا الان ادامه داشته است.» وزيردادگستري تاكيد كرد: در دولت انتشار فيش‌ها يك دستاورد مثبت بوده است. امروز فساد بزرگ، فرار مالياتي است و يك سال فرار مالياتي، بيش از بيست هزار ميليارد است. ما جلو فرار مالياتي را گرفتيم كه دستاوردبزرگي است. ما از سال ۹۲ تاكنون، در حوزه گمرك از ۷ هزار ميليارد به ۱۴ هزار رسيديم. موسسه غيرمجازي ۵۴۰ شعبه داشته و بيش از يك‌ميليون و خرده‌اي سپرده‌گذار دارد كه دو سال و خرده‌اي است آن را ارزيابي مي‌كنيم.

روزنامه شرق اما در گزارشی با عنوان پديده شهرام/ مروري بر زندگي جزايري به بهانه انتشار خبر بازداشت دوباره‌اش به آخرین اخبار از وضعیت بازداشت شهرام جزایری می‌پردازد و می‌نویسد:  چند وقتی است كه جزايري در حساب‌هاي كاربري خود در شبكه‌هاي اجتماعي از شركت «پديده» حرف مي‌زند. طباطبایی درباره نوع کمکی که قرار بوده شهرام به مجموعه پدیده داشته باشد، مي‌گويد: «درباره پدیده از او خواسته بودند که به آنها کمک کند و راه‌هایی را برای حل مشکل ارائه دهد»؛ اما جزایری قرار بوده چه راه‌حلی برای مجموعه پدیده که به‌تازگی مدیرعامل آن هم بازداشت شده ارائه دهد؟ پاسخ طباطبایی اين است: «جذب نقدینگی. حداقل تعدادی از سهام‌داران از او درخواست کمک کرده بودند».روزنامه خراسان هم که خبر بازداشت جزایری را منتشر کرده، در توضیحات بیشتر نوشته بود که پس از دستگیری محسن پهلوان، مدیرعامل مجموعه پدیده، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش‌های پیش‌روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند. به نوشته این روزنامه، صبح روز شنبه هم‌زمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضائی بازداشت شد.
 
اعتماد در یادداشتی با عنوان آقاي احمدي‌نژاد و حق مردم! مینویسد: آقاي احمدي‌نژاد! يقين بدار شنوندگان و خوانندگان سخنان شما ده‌ها سوال ديگر مانند من از شما داشته‌اند. شما تصور مي‌كنيد حافظه مردم آنقدر ضعيف است كه همه آنچه شما انجام داده‌ايد فراموش كرده‌اند؟ شما جاي اين سخنراني‌هاي عوامانه قدري در مورد مشكلاتي كه براي مردم از جمله معلمان با تغيير غلط ساختار آموزش و پرورش در سال‌هاي آخر رياست‌تان بر دولت انجام داديد فكر كنيد و از همه مردم كه اينقدر فسادها و نابساماني‌هاي مالي و اقتصادي، اخلاقي و اجتماعي دوره شما را ملاحظه كرده‌اند عذرخواهي كنيد و يقين بداريد مردم فريب اين سخنان را نخواهند خورد، چرا كه اكثر مردم ايران در اين چند سال ديده‌اند كه شما براي مردم در عمل ارزشي قايل نبوديد و بسياري از گرفتاري‌هاي دولت آقاي روحاني ناشي از عملكرد ناسنجيده شما بود.





۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن