تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانم دکتر قلابي از كچل‌ها كلاهبرداري مي‌كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خانم دکتر قلابي از كچل‌ها كلاهبرداري مي‌كرد
جان و مال بسياري از افراد جامعه به علت نبود نظارت دستگاه‌هاي مسئول به خطر مي‌افتد


مجرم سابقه‌داري كه با راه‌اندازي مطب، اقدام به جراحي و كاشت مو و ابرو مي‌كرد، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، دوازدهم مردادماه بود كه مردي وارد شعبه هفتم دادسراي جرائم پزشكي شد و بازپرس را از ماجراي كلاهبرداري يك پزشك قلابي با خبر كرد. او گفت به خاطر ريزش موهايم به دنبال پزشك متخصصي بودم. يكي از بستگانم خانم دكتري به نام ليلا. ن را به عنوان متخصص كاشت مو و ابرو به من معرفي كرد و گفت كه او سال‌ها در اين باره تجربه دارد. بعد از گرفتن نشاني مطب خانم دكتر در فلكه چهارم تهرانپارس راهي آنجا شدم.

او بعد از معاينه و انجام كارهاي مقدماتي برايم مو كاشت و 4 ميليون تومان هم دستمزد گرفت. قرار شد تا چند روز بعد براي برداشتن بخيه‌هاي سرم دوباره به مطب بروم اما روزي كه مراجعه كردم منشي او گفت كه خانم دكتر به سفر رفته است. بعد از آن بود كه مجبور شدم براي برداشتن بخيه، به پزشك ديگري مراجعه كنم. پزشك معالج بعد از بررسي نحوه كاشت ‌موهايم به من اطمينان داد كه فردي كه عمل كاشت موهايم را انجام داده تخصص لازم را نداشته است. پس از شنيدن حرف‌هاي پزشك تصميم گرفتم در اين باره تحقيق كنم. وقتي براي بررسي ماجرا راهي دادسراي جرائم پزشكي شدم متوجه شدم كه آن خانم اصلاً دكتر نيست و به صورت غيرمجاز اقدام به داير كردن مطلب و ويزيت بيماران مي‌كند، بنابراين تصميم به شكايت گرفتم.

بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي به دستور قاضي در اين باره تحقيق كردند. بررسي‌هاي تخصصي پليس نشان داد كه ليلا. ن 46 ساله داراي مدارك كارشناسي در رشته تكنسين بيهوشي اتاق عمل است و در يكي از بيمارستان‌هاي تهران مشغول به كار است و هيچ گونه تحصيلات دانشگاهي در رشته پزشكي ندارد. در بررسي سوابق ليلا هم مشخص شد او داراي سابقه محكوميت در دادسراي ويژه جرائم پزشكي است و در پرونده‌اي جداگانه، به پرداخت ديه محكوم شده است.

بررسي‌هاي پليس بعد از حضور در مطب وي هم نشان داد كه او بدون داشتن مجوز براي جراحي كاشت مو و ابرو يك اتاق عمل با تجهيزات كامل در داخل مطب داير كرده است و بيماران را درمان مي‌كند، بنابراين وي را بازداشت كردند.
ليلا وقتي در اين باره تحقيق شد، گفت: من اين كار را به صورت تجربي ياد گرفتم و حدود 10 سال است در زمينه كاشت مو و ابرو فعاليت دارم. مي‌دانستم كه فعاليت من بدون داشتن مجوز قانوني جرم است، اما به كارم ادامه دادم تا اينكه دستگير شدم.

سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكر استقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران بزرگ گفت:  با توجه به اعتراف متهم در خصوص فعاليت غيرقانوني، تعدادي از شكات پرونده شناسايي شدند. وي گفت تحقيقات پليس براي شناسايي شاكيان بيشتر و ديگر جرائم ارتكابي همچنان در جريان است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن