تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820739390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه سازمان نهضت به بهبود وضعیت آموزشی سوادآموزان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توجه ویژه سازمان نهضت به بهبود وضعیت آموزشی سوادآموزان
رییس سازمان نهضت سوادآموزی از تدوین برنامه‌های جدید برای سوادآموزان در سال تحصیلی آینده خبر داد.


علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: طبق آمار سال گذشته برخی استان‌ها در فعالیت‌های سوادآموزی رشد نزولی داشتند كه این موضوع دلیل بر ضعف عملكرد و برنامه‌های آموزشی نمی‌شود؛ عدم استقرار قطعی آموزش دهنده‌ها و بیمه آن ها از جمله موارد مطرح در بروز این مشكل به شمار می‌رود.


رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به برنامه‌های مختلف جهت بهبود وضعیت آموزشی سوادآموزان در سال تحصیلی جدید گفت: امسال طرح باسوادی اولیا با جدیت بیشتری دنبال می شود چرا كه این موضوع تأثیر به سزایی در توسعه فرهنگ جامعه دارد.


وی افزود: اصلاح یا تغییر سیاست های مختلف بنا بر شرایط آموزشی و امكانات هر استان انجام می شود كه رشد قابل توجهی طی سال‌های اخیر در استان های سراسر كشور شاهد بودیم.


باقرزاده بیان كرد: خراسان رضوی در میان استان‌های سراسر كشور پیشرفت قابل توجهی در زمینه فعالیت‌های سوادآموزی داشته كه این موضوع دنباله رو تدوین برنامه‌های عملیاتی منظم و منسجم در فعالیت‌های آموزشی هفتگی و ماهانه، نظارت بیشتر به فعالیت های بخش ادارات دولتی و غیردولتی، مشاركت جویی و بهره وری بهینه از فرصت‌ها است.


رییس نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه توانمند سازی نیروی انسانی نیز از دیگر دغدغه‌های سازمان است، ادامه داد: تدوین كتاب های جدید سه جلدی برای سوادآموزان و كتاب های شش جلدی برای بزرگسالان، ارزیابی افراد و به روز رسانی اطلاعات آن ها از جمله اقدامات در این حیطه به شمار می رود.


وی عنوان كرد: برای سال تحصیلی جدید توافق نامه‌ای بین جهاد دانشگاهی و سازمان نهضت سوادآموزی منعقد شده كه طبق آن افراد بعد از مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی، دریافت درس‌نامه ها و بسته های آموزشی، ثبت نام کرده پس از آن برای ادامه همکاری با سازمان نهضت سوادآموزی در آزمون شرکت می‌کنند.


باقرزاده ادامه داد: آموزش دهنده‌ها پس از كسب گواهینامه قبولی جهت تدریس به سوادآموزان می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.





۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن