تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817101790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر مریل استریپ ستاره سریال «آقای روبات»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: فصل جدید سریال «آقای روبات» که در فصل پیش راهی تلویزیون‌های آمریکا شد توانست راه خود را به جوایز «امی» که به عنوان معادل اسکار تلویزیونی شناخته می‌شود باز کند و به این وسیله نشان دهد که هم نظر مثبت مردم و هم منتقدان را جلب کرده است.

به نقل از آی ام دی بی، گریس گامر از فصل دوم سریال محبوب شبکه یو.اس.ای که پخش آن از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد به یکی از چهره‌های اصلی بدل شده است. در ادامه می‌توانید جزییات بیشتری درباره او بخوانید.


دختر مریل استریپ ستاره سریال «آقای روبات»



هنر در خون اوست

نکته ای که شاید خیلی ها ندانند، این است که گریس گامر دختر مریل استریپ بازیگر افسانه‌ای و همسرش دان گامر مجسمه‌ساز است. بنابراین خیلی تعجب آور نیست که او مسیر حرفه‌ای کاری خود را در زمینه هنر انتخاب کرد. اما بازیگری همیشه انتخاب اول او نبود.

گامر از کالج واسار که کالج قدیمی مادرش بود با مدرکی در زمینه تاریخ هنر و زبان ایتالیایی فارغ‌التحصیل شد. بعد از فارغ‌التحصیلی، او با زک پوزن طراح و برند تیرلی کوستومی در رم همکاری کرد و مدتی را به عنوان کارآموز در کنار آن‌ها مشغول فعالیت بود.

وقتی یکی از دوستان تئاتری‌اش نمایشنامه‌ای را برای او فرستاد و از او خواست لباس های نمایش را طراحی کند، توجه این بازیگر جوان جلب شد و ترجیح داد خودش روی صحنه ظاهر شود. گامر در توضیح می گوید: «اولین واکنش غریزی‌ام این بود که خودم می خواهم این کلمات را ادا کنم».

دختر مثل مادر

نخستین پروژه سینمایی که گریس در آن نقش‌آفرینی کرد، فیلم «خانه ارواح» محصول سال 1993 بود که به کارگردانی بیل آگوست با اقتباس از رمان مشهور ایزابل آلنده ساخته شد. در آن فیلم چهره‌های بزرگی مثل جرمی آیرونز، وینونا رایدر، آنتونیو باندراس و گلن کلوس نقش آفرینی می‌کردند و مریل استریپ هم نقش شخصیت بلانکا را بازی کرد؛ شخصیتی که گریس گامر نقش دوران کودکی‌اش را در فیلم بر عهده داشت.

درست باشد یا غلط، قانون قانون است

در فصل دوم «آقای روبات»، گامر نقش شخصیت دومینیک دی پیِرو ملقب به «دام» را بازی می‌کند. او یک مامور عملیاتی جوان سازمان اف‌بی‌آی است که به بررسی مسئله هک شدن کمپانی ایول کُر (Evil Corp) می‌پردازد و «از استعدادهای غریزی‌اش استفاده می کند تا اعضای اف سوسایتی را پیدا کرده و از آن ها پاسخی به دست بیاورد».

سم اسماعیل، چهره اصلی «آقای روبات» درباره او می‌گوید: «باید با توازنی درست از ظرافت و شجاعت به او نزدیک شد. گریس با حرفه‌ای گری تناقض های شخصیت دام را به شیوه ای تعجب آور و کاملا انسانی به تصویر می‌کشد. مثل ژاور مقابل اف سوسایتی و الیوت قرار می‌گیرد و شخصیت او رابطه‌ای پیچیده با قهرمانان هکر ما دارد. شخصیت دام مثل فرن مک دورمند در سریال فارگو می ماند: صادق است، فمینین، به هم ریخته و بسیار بی سر و صدا، ولی قوی.»

برداشت دوگانه گامری

مامی، خواهر بزرگتر گریس هم بازیگر است و این دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. گریس می گوید: «مردم فکر می‌کنند من و مامی یک آدم هستیم.» البته گامر با انتخاب نقش‌هایی که واقعا از نظر شخصی برایش اهمیت دارند سعی کرده تفاوتی بین خود و خواهرش به وجود بیاورد. هواداران سریال «اتاق خبر» او را به عنوان خبرنگاری با پشت کار فراوان و بی‌رحمی خاص خود به یاد دارند و دیگران هم ممکن است او را در فیلم «The Homesman» در نقش زنی دیوانه مشاهده کرده باشند.

با قیافه «فریک شو»

گریس تقریبا در نقش پِنی در بخش «فریک شو» سریال «داستان ترسناک آمریکایی» کاملا غیرقابل شناسایی شده بود. او در این سریال نقش دختری را بازی می‌کرد که بعد از اینکه پدرش تمام صورتش را خالکوبی می‌کند و زبانش را باز می‌کند، به «دختر سوسمار» تبدیل می شود. خوشبختانه گریس مجبور نبود برای هر اپیزود چند ساعت صرف گریم و خالکوبی بدلی بکند. به جای آن، یک ماسک مصنوعی توسط استودیوی ای اف اکس برای او درست شد تا ظاهری که پدرش به عنوان تنبیه برایش درست کرده بود، به خوبی نمایش داده شود. «فریک شو» نخستین حضور گامر در این سریال ساخت رایان مورفی نبود و او در «Coven» در نقش میلی، یکی از دانشجویان آکادمی خانم روبیشو هم ظاهر شد.

بازگشت به اتاق خبر

گریس در «طغیان دختران خوب» محصول استودیوی آمازون نقش نسخه‌ای خیالی از نورا افران را بازی می‌کند. این درام اتاق خبر که با اقتباس از کتاب هم نام لین پوویچ ساخته شده، داستان محققان زن یک مجله ملی هفتگی در اواخر دهه 1960 را به نمایش می‌گذارد که علیه این مجله به اتهام تبعیض در استخدام و ترفیع رتبه شکایت می کنند. گامر درباره نقشش در این پروژه گفت: «سعی کردم به چیزی دسترسی پیدا کنم که احتمالا افران در اواخر دهه 1960 بوده است: انسانی سفت و سخت که دانشی بسیار فراتر از سنش داشت؛ زنی که در کارش زندگی می کرد.»




۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن