تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816309800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: امیدوارم با ادامه راه شهداء، در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی: امیدوارم با ادامه راه شهداء، در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم
رییس جمهوری عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان مجتبی، مرتضی و محمود پایدارفرد، با خانواده این شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با تجلیل از فداکاری‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان، اظهار داشت: تربیت و ایمان خانواده‌ها در ارتقای ایمان و انگیزه شهداء برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.


رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ایمان، صبر و استواری به همراه دارد، افزود: هنگامی که روح انسان به قدرت جاودانه الهی متصل شود، پشتوانه لایزالی را احساس می‌کند و این‌گونه است که می‌توانیم در برابر مصائب و مشکلات، استوار و ثابت‌قدم باشیم و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران چنین روحیه ای دارند.



روحانی: امیدوارم با ادامه راه شهداء، در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم



دکتر روحانی با تاکید بر اینکه شهداء برای دفاع از دین، ناموس و کشور خود و اطاعت از فرمان امام(ره) به میدان مبارزه با دشمنان شتافتند، گفت: باید شاکر خداوند باشیم که چنین ملت بزرگ و خانواده‌های شهداء را با روحیه‌ای بزرگ به ما عطا کرده است.


رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مطمئنا امروز اگر خدای ناکرده تجاوز دیگری به کشور از سوی دشمنان پیش بیاید، بیش از دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان کشور سینه خود را برای دفاع از اسلام و کشورشان سپر خواهند کرد.


دکتر روحانی افزود: امیدوارم بتوانیم راه شهداء، جانبازان و ایثارگران را به خوبی ادامه دهیم و در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.


همچنین حاجیه خانم بانو سلطان دادخوش، مادر شهیدان پایدارفرد ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رییس جمهوری، به بیان ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.


شهید «مجتبی پایدار فرد» در 17 سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان عمار لشکر 27 محمد(ص) در 23 فروردین سال 62 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسید.


شهید «مرتضی پایدار فرد» نیز در 21 سالگی به عنوان رزمنده بسیجی اعزامی از گردان مقداد لشگر 27 محمد رسول‌الله (ص) در تاریخ 16 آبان 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین در عملیات والفجر 4 به دیدار برادر شهیدش شتافت.


همچنین شهید «محمود پایدار فرد» که 29 بهار از عمرش گذشته بود در 12 اسفند 1365 با عنوان رزمنده بسیجی گردان مقداد لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به خیل عظیم شهیدان پیوست.


به گزارش سایت اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حاج حسن پایدار فرد، پدر این شهیدان والامقام در بهار سال ٩١ و در سن ٩٣ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر روحانی را همراهی می‌کرد، رییس جمهوری با اهدای لوح تقدیر از مادر شهیدان پایدار فرد تجلیل کرد.


رییس جمهوری در پایان این دیدار با گروهی از مردم که در مقابل منزل شهیدان پایدارفرد حضور یافته بودند، احوال‌پرسی و با آنان گفت‌وگو کرد.








۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن