تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801201248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دهمین مرحله از طرح جهادی دستهای مهربان در شهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجرای دهمین مرحله از طرح جهادی دستهای مهربان در شهرستان اسلامشهر
محمدرضا سلمانی گفت : دهمین مرحله طرح جهادی دستهای مهربان با حضور پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در نقاط محروم شهرستان اسلامشهر به اجرا در آمد .
نویسنده : محمد رضا عباسی 



 محمدرضا سلمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر   ، اظهار کرد : دهمین مرحله از طرح دستهای مهربان با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی به محرومین توسط پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح شهرستان اسلامشهر اجرا شد . سلمانی افزود : این طرح به‌منظور ارتقای دسترسی بیماران مناطق محروم به خدمات سلامت و اجرای الگوی پزشک خانواده و همچنین آشنایی دانشجویان گروه پزشکی  با شبکه‌های بهداشت، درمان و سیستم ارجاع با حضور متخصصین، اعضای هیات‌علمی و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تهران ،در شهرستان اسلامشهر در مرکز سلامت جامعه الغدیر شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد . مدیر شبکه بهداشت اسلامشهر بیان کرد: در این مرحله از اجرای طرح بیش از 400 بیمار نیازمند به دریافت خدمات تخصصی پزشکی ،توسط پزشکان عمومی این مرکز ویزیت و غربالگری شده و همزمان با اجرای طرح با توجه به حضور پزشکان متخصص با تخصص های اطفال، زنان، داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی، گوش و حلق و بینی (ENT) و جراحی به پزشک متخصص مربوطه مراجعه و بصورت رایگان مورد  ویزیت  قرار گرفتند . وی با اشاره به ویژگیهای  اجرای طرح دستهای مهربان ، تاکید کرد: حضور پزشکان متخصص یکی از مهمترین  نکات مورد توجه در این طرح است که، پزشکان با توجه به روحیه جهادی و خدمت‌رسانی که به مردم محروم دارند ، بدون دریافت هیچ وجهی حضور دارند که، به همین دلیل خدمات ویزیت به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. سلمانی  گفت : برای اجرای هرچه بهتر طرح ،حضور پرستاران که برای هماهنگی‌های بعدی برای ارجاع بیماران به سطوح بالاتر درمانی، در این برنامه حاضر هستند، از دیگر نکات قابل اشاره است که ، این عزیزان همراه پزشکان و بصورت داوطلبانه  از ارائه خدمات به محرومین جامعه کوتاهی نکردند . وی خاطر نشان کرد: طرح دستهای مهربان که از زمستان سال 1392 و به همت پزشکان تحت پوشش  دانشگاه علوم پزشکی تهران به مرحله اجرا در آمده در مجموع تمامی فعالیت‌ها و خدماتی که مورد نیاز افراد محروم جامعه باشد ، را ارائه می نمایند و طبق روال و برنامه پیش‌بینی‌شده به‌صورت مستمر انجام خواهد شد. و امیدوارهستیم که ،با حمایت  و پشتیبانی مدیران در سطوح بالاتر دانشگاه و سازمان های حامی سلامت شهرستانی در دستیابی به تمامی اهداف مدنظر طرح کوشا باشیم.       

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن