تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816224048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندان اوین قیمت گذاری شده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زندان اوین قیمت گذاری شده است
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامت تامینی و تربیتی کشور درخصوص اینکه آیا زندان اوین از سوی کارشناسان قیمت گذاری شده است یا خیر، افزود: کارشناسان بررسی و نظارت خود را انجام دادند اما هنوز قیمت را به ما اعلام نکردند.
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامت تامینی و تربیتی کشور درخصوص اینکه آیا زندان اوین از سوی کارشناسان قیمت گذاری شده است یا خیر، افزود: کارشناسان بررسی و نظارت خود را انجام دادند اما هنوز قیمت را به ما اعلام نکردند.

اصغر جهانگیر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اعطای سومین جایزه حقوق بشر اسلامی درباره آخرین وضعیت واگذاری اوین در جمع خبرنگاران گفت: یک جلسه ای در دفتر شهردار تهران با حضور معاونین دو طرف برگزار ومقرر شد کارشناسان سازمان زندان ها و شهرداری موضوع را بررسی کنند.

وی در ادامه بیان کرد:در همین ارتباط یک تفاهم نامه طراحی شده است که برای شهرداری ارسال کردیم تا نظرشان را بدهند وبه دنبال آن اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.

جهانگیر در خصوص آخرین وضعیت پابندها و دستبندهای الکترونیک نیز تصریح کرد: پابندهای و دستبندهای الکترونیک طی دو مرحله بررسی شد که در مرحله نخست یک سری پابند و دستبند از یکی از کشورهای خارجی خریداری و در ایران آزمایش شد اما به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست جوابگوی نیازمندی های ما باشد به همین خاطر دستبندهای خارجی کنار گذاشته شد.

وی افزود: در مرحله دوم با معاونت فناوری و انفورماتیک قوه قضائیه قراردادی را منعقد کردیم و به صورت بومی، پابند جدیدی طراحی شد که به صورت آزمایشی در حال اجراست واشکالات این طرح نیز در حال بررسی و رفع و رجوع است؛ البته این کار نیاز به یک سری دستورالعمل و آئین نامه داشت که نوشته شده و در حال تصویب است.

سازمان زندان ها هزار میلیارد تومان کمبود بودجه دارد

رئیس سازمان زندان ها به کمبود بودجه دستگاه قضایی کشور اشاره کرد و افزود: سازمان ما یک سازمان مظلوم است و هم اکنون بیش از هزار میلیارد تومان کمبود بودجه داریم.

وی با بیان اینکه زندانیان ما نیازمند آموزش و بهداشت و درمان هستند ،تصریح کرد: بسیاری از افرادی که وارد زندانها می شوند اعتیاد داشته و نیاز به درمان دارند.

هشتم تیرماه سال جاری رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اعلام کرده بود که پیش نویس تفاهمنامه تبدیل زندان اوین به پارک عمومی آماده شد و تا چند روز دیگر به شهرداری تهران ارسال می شود.

وی در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه در جمع خبرنگاران افزوده بود: تعهدات دو طرف در این پیش نویس مطرح شده است.

وی تاکید کرده بود: باید با شهرداری توافق کنیم که مکان های مورد نیاز ما تحویل داده شود تا امکان انتقال زندانیان به جای جدید را داشته باشیم؛ ضمن اینکه بیشتر زندان های ما در استان البرز قرار دارد و به همین دلیل باید برای تهران، زندان مخصوصی داشته باشیم.

پیش از آن در دهم خردادماه شهردار تهران اعلام کرده بود: رییس قوه قضاییه موافقت خود را با تبدیل زندان اوین به پارک عمومی بیان کرده و مقدمات تبدیل این زندان انجام می شود.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن