تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسؤولان صورت گرفت بازدید از اجرای طرح مناسب‌سازی در مسکن مهر صفادشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسؤولان صورت گرفتبازدید از اجرای طرح مناسب‌سازی در مسکن مهر صفادشت
خبرگزاری فارس: بازدید از اجرای طرح مناسب‌سازی در مسکن مهر صفادشت
رئیس اداره بهزیستی و رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان ملارد از روند اجرای طرح مناسب‌سازی در پروژه‌های مسکن مهر صفادشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، صبح امروز مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی و محمد دبیری رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان ملارد به همراه معاون توانبخشی، کارشناس مناسب‌سازی و کارشناس بنیاد مسکن از اجرای طرح مناسب‌سازی در مسکن مهر صفادشت بازدید کردند. طی این بازدید مرتضی قربانی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر خیرساز بوده و جهت واگذاری به معلولین در نظر گرفته شده در زمان احداث اصول مناسب‌سازی  در این پروژه ها رعایت نگردیده است. رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد بیان کرد: مواردی چون همسطح بودن پیاده‌روها، رعایت شیب رمپ‌ها، رعایت عرض ورودی‌ها و راهروها، وجود فضای کافی در سرویس‌های بهداشتی و ... از اصول اساسی طرح مناسب‌سازی است. دبیری رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان ملارد متذکر شد: تا حد امکان نواقص موجود در پروژه‌ها پیگیری و رفع خواهد شد و در خصوص اجرای طرح مناسب‌سازی در پروژه‌های مسکن مهر صفادشت زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/3154/ی20

95/03/04 :: 08:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن