تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح «یک ساعت با محیط بانان» در مدارس کشور اجرایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست کشور: طرح «یک ساعت با محیط بانان» در مدارس کشور اجرایی می‌شود مدیرکل دفتر آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: از ابتدای سال تحصیلی در کلیه مداری کشور طرح « یک ساعت با محیط بانان» اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان با وظایف و محدوده خدمات محیط بانان بیشتر آشنا شوند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت 16:11

مدیرکل دفتر آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست کشور:خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا استان اردبیل، کیومرث کلانتری در جریان برگزاری دهمین جشنواره مهارت هنرستان های کاردانش اظهار داشت: در سال جاری بیشترین تمرکز ما در بحث آموزش و اطلاع‌ رسانی در جوامع محلی با محوریت خانواده‌ها است تا بتوانیم در این راستا ارتقای توانمندی افراد جامعه را بیشتر و بهتر شاهد باشیم. وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت جوامع محلی و سنتی موجود در کشورمان می‌توانیم موضوع حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه بین نسلی را نهادینه کنیم، افزود: با توجه به اتفاقات و حوادث ناگوار اخیری که برای محیط بانان رخ داده است ما از ابتدای سال تحصیلی جدید طرح « یک ساعت با محیط بانان» را در مدارس کشور اجرا می‌کنیم و امیدواریم با این حرکت زمینه و بستری را فراهم کنیم تا هم محیط بانان بتواند به وظیفه خود عمل کرده و هم دانش‌آموزان با وظایف و اختیارات خود آشنا شوند. کلانتری گفت: از ابتدای سال تحصیلی در کلیه مداری کشور طرح « یک ساعت با محیط بانان» اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان با وظایف و محدوده خدمات محیط بانان بیشتر آشنا شوند. مدیرکل دفتر آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به شکار و صید غیرمجاز است که در این بین گاه محیط بانان نیز قربانی این اندیشه سودجویانه می‌شوند، اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کرده و آگاهی دانش‌آموزان را به همراه خانواده‌هایشان در شناساندن وظایف و اختیارات این محیط بانان به خوبی انجام دهیم. وی یادآور شد: ما نسبت به دایر کردن رشته‌های فرآورده‌های پسماند کشاورزی، توسعه کشاورزی ارگانیک، طبیعت‌گردی، تصویربرداری از طبیعت و اطفای حریق در جنگل‌ها به عنوان رشته‌های مورد نیاز در مجموعه مراکز کار و دانش برای تحصیل نسل آینده پیش‌بینی کردیم . کلانتری با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگ‌سازی و انتقال درست مفاهیم دارد عنوان کرد: در این زمینه با یک مدیریت مناسب و تفاهمنامه‌ای که به امضا رساندیم سعی‌مان بر این است تا بتوانیم فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست را به نسل‌های آینده انتقال دهیم چرا که این توسعه فرهنگی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد. وی به عملیاتی کردن طرح مدارس دوستدار طبیعت اشاره کرد و گفت: ما قرار است در سطح 5 هزار مدرسه در سطح کشور برنامه‌های مدیریت سبز و حفاظت و صیانت از منابع و مواهب خدادادی را شاهد باشیم که در این زمینه آموزش و پرورش یاریگر اصلی خواهد بود. مدیرکل دفتر آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان حفاظت محیط زیست کشور یادآور شد: با توجه به اینکه این سرمایه‌ها یک سرمایه بین نسلی است باید در مراقبت و حفاظت از آن بیش از گذشته تلاش کنیم تا بتوانیم با اهداف توسعه پایدار این سرمایه‌ها را به نسل‌های بعدی انتقال داده و یک توسعه متوازن و پایداری را به شایستگی و مطلوبیت کامل شاهد باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن