تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس در آزادي به دنبال دومين برد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرسپوليس در آزادي به دنبال دومين برد
در ادامه رقابت‌هاي هفته دوم ليگ برتر فوتبال بعدازظهر امروز چهار بازي انجام مي‌شود. دربي كوچك تبريز، مصاف نفت تهران و سپاهان، ديدار پرسپوليس و فولاد و جدال صنعت نفت آبادان و تراكتورسازي با انجام اين چهار ديدار پرونده هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر بسته مي‌شود.
نویسنده : فريدون حسن 


قطعاً حضور پرسپوليس، سپاهان و تراكتورسازي به عنوان سه تيم مدعي قهرماني در اين فصل جذابيت‌هاي ديدارهاي امروز را بالا مي‌برد به خصوص اينكه سپاهان و تراكتورسازي در هفته اول نتايج جالبي كسب نكردند با اين حال شروع ديدارهاي امروز با دربي كوچك شهر تبريز است. جايي كه ماشين‌سازي و گسترش فولاد به مصاف هم مي‌روند، شاگردان رسول خطيبي در هفته اول دست به كار بزرگي زدند و در اهواز فولاد را 2 بر يك شكست دادند تا ماشين‌سازي حضور دوباره در جمع ليگ برتري‌ها را با پيروزي آغاز كند. در آن سوي ميدان گسترش فولاد و كمالوند در تبريز مقابل پيكان متوقف شدند تا حالا براي تبديل شدن به همان تيم سختكوش فصل قبل نياز به سه امتياز اين بازي داشته باشند، جدال ساعت 18 امروز اين دو تبريزي وضعيت آنها را در هفته‌هاي پيش رو بيشتر مشخص مي‌كند.
 
پرسپوليس در  خانه
پرسپوليسي‌ها هرچند هفته قبل در ورزشگاه تختي مقابل سايپاي ميزبان احساس غربت نكردند و پيروز هم شدند اما امروز اوضاع براي آنها فرق مي‌كند، امروز برانكو و مردانش از ساعت 20:45 مي‌خواهند در حضور هواداران بي‌شمارشان فولاد را با شكست راهي اهواز كنند. برانكو كه برخلاف فصل پيش، ليگ را با پيروزي آغاز كرده، باز هم با تفكرات خاص خودش، پرسپوليسي جوان، مطيع و بابرنامه را به رقابت‌هاي ليگ آورده و در همان بازي اول نشان داد كه در اين فصل هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. فولاد تيم شكست خورده هفته اول اگر موفق به بازسازي روحي و رواني و اصلاح نقاط ضعف تاكتيكي و تكنيكي خود در طول هفته گذشته نشده باشد به طور حتم در برابر پرسپوليس و برانكو با مشكل جدي روبه‌رو مي‌شود. برانكو و پرسپوليس خوب مي‌دانند كه كسب اين سه امتياز خانگي در هفته‌هاي ابتدايي بسيار حياتي است، سرخ‌هاي پايتخت فصل قبل با از دست دادن همين امتيازات ابتدايي فصل در نهايت با تفاضل گل از قهرماني جا ماندند بنابراين اصلاً دوست ندارند كه حوادث فصل قبل دوباره تكرار شود. آنها براي قهرماني چاره‌اي جز پيروزي و كسب امتياز ندارند، حتي اگر هفته، هفته دوم ليگ برتر باشد.
 
ويسي به دنبال پيروزي در تهران
سرمربي قهرمان فصل قبل با حاشيه‌هاي زيادي به سپاهان آمد و اولين بازي را هم در فولادشهر باخت تا در حال حاضر حتي قهرماني با استقلال خوزستان هم زير سؤال برود. حالا ويسي در تهران بايد به مصاف نفت و علي دايي برود، نفتي كه هفته قبل بايد سه امتياز از استقلال مي‌گرفت اما بدشانسي و اشتباهات داوري نگذاشت تا علي دايي و مردانش پيروز شوند. در خصوص نفت همين اشاره بس كه دايي تيمي را جفت و جور كرده كه تا مرز واگذاري هم پيش رفت،‌ اما در نهايت ماندگار شد و در ديدار هفته اول نشان داد كه تيمي با برنامه و هدفمند است. حالا ويسي و سپاهان در برابر اين تيم چگونه به ميدان مي‌آيند سؤالي است كه بازي ساعت 20:35 امشب آن را پاسخ مي‌دهد. زردهاي اصفهاني كار سختي پيش‌رو دارند، آنها اگر دست خالي بازگردند بدون ترديد با ويسي به حاشيه‌هاي زيادي پرت مي‌شوند، حاشيه‌هايي كه همه را به ياد فصل قبل خواهد انداخت.
 
قلعه‌نويي در مصاف با برزيل
تراكتورسازي تبريز براي قهرماني بسته شده، اين را هم امير قلعه‌نويي، سرمربي قرمزهاي تبريز مي‌گويد و هم آجرلو، مديرعامل اين تيم اما تساوي هفته اول مقابل مدافع عنوان قهرماني آن هم در زمين اختصاصي تراكتور آب سردي بود روي آتش انگيزه و هياهوهاي پيش از آغاز فصل، تراكتوري‌ها كه حالا با بازگشت ادينهو در خط حمله احساس قدرت بيشتري مي‌كنند از ساعت 20:45 امشب در آبادان مهمان برزيل ايران صنعت نفت هستند، صنعتي كه با نادر دست‌نشان در فصل قبل ليگ يك طوفاني به راه انداخت و صعود كرد، هرچند كه در هفته اول مقابل ميزبانش صبا بدون گل مساوي شد، اما زردها در آبادان تيمي ديگرند و امشب مقابل قلعه‌نويي و مردانش حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند. امير قلعه‌نويي براي اثبات خود به هواداران تراكتورسازي هفته‌ها تلاش كرد و در نهايت موفق شد خود را دوباره در دل آنها جا كند ولي كسب نتيجه مساوي در هفته اول اوضاع را تا حدودي به هم ريخته، شرايطي كه اگر بازي امشب و نتيجه آن را نتواند درست كند معلوم نيست به كجا كشيده مي‌شود و شايد براي قلعه‌نويي و آجرلو زياد خوشايند نباشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن