تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802816911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاری که دنبال دومین مدال المپیکی خودش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ورزشکاری که دنبال دومین مدال المپیکی خودش است
احسان حدادی پرتابگری که در المپیک ریو دنبال درخشش و حتی مدال آوری در این فستیوال ورزشی است.


 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،احسان حدادی متولد سی‌ام دی ماه ۱۳۶۳ (بیستم ژانویه ۱۹۸۵) تهران است. 

وی هنوز هم مجرد است،در کارهای دست به خیر هم فعالیت دارد.

حدادی برای نخستین بار این رشته  را زیر نظر تیمسار نوح‌نژاد به طور جدی آغازکرد. در همین زمان یک مربی اوکراینی به نام ایوان پالامارچوک که در رشته پرتاب وزنه فعالیت می کرد به وی پیشنهاد کرد تا در پرتاب دیسک شانس خود را آزمایش کند.

 احسان حدادی در شروع فعالیت حرفه ایش در این رشته توانست در کمتر از سه ماه رکورد نوجوانان ایران را ترقی دهد. پس ازآن توانست به رده سنی جوانان راه پیدا کند و همراه با مربی تخصصی اش پالاماچارک اوکراینی توانست رکورد جوانان ایران را در مسابقات برون مرزی به میزان  پنج متر بهبود ببخشد.
 
حدادی برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2005شرکت کرد توانست همراه با ویکتور گوتر که به همراه مربی وی را در این رقابت ها همراهی کرده بود مدال خوش رنگ طلا را بدست آورد و درست چند روز بعد از آن در رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2005 در شهر گروسو ایتالیا شرکت کرد مدال طلا را برای اولین بار در رشته دوومیدانی در رده سنی جوانان برای کشورمان کسب کرد.

حدادی  در مسابقات قهرمانی آسیا 2005 حضور یافت باز هم مانند چند رقابت قبلی توانست عنوان قهرمانی خود را این بار در مسابقات آسیایی تکرار کند.

احسان همراه با کاروان دوومیدانی کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیایی 2006دوحه قطر فرستاده شد توانست به درخشش خود در این مسابقات ادامه بدهد تا برای اولین بار صاحب مدال طلای بازی های آسیایی شود.

وی در مسابقات قهرمانی آسیا 2007 که به میزبانی امان اردن برگزار شد توانست عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند و در همان سال در رقابت های قهرمانی جهان اوزاکا به رتبه هفتم این مسابقات بسنده کرد.

برای اولین بار در بازی های المپیک 2008آتن شرکت کرد در پایان این فستیوال بزرگ ورزشی که هر چهارسال یک بار برگزار می شود به رتبه 17این رقابت ها دست پیدا کرد.
 
او سال بعد در مسابقات قهرمانی آسیا 2009مدال طلا بدست آورد، در سال بعد در مسابقات قهرمانی آسیایی گوانگ ژو برای دومین بار حضوریافت باز هم صاحب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

اوج کار این پرتابگر را در سال 2011می توان دانست که در مسابقات قهرمانی جهان دائه گو کره جنوبی دانست که پس از روبرت هارتینگ از کشور آلمان و گرد کانتر از استونی با حد نصاب 66متر و 8سانتی متر به مدال با ارزش برنز در این مسابقات جهانی و حتی بالاتر از ویریجیلیوس آلکنا از لیتوانی قرار گرفت.

در همان سال در بازی های آسیایی در کشور کوبه ژاپن  مانند سابق مدال طلا را کسب کرد. 
وی در اوج آمادگی در بازی های المپیک لندن حضور یافت در مرحله مقدماتی توانست رکورد 65متر و 19سانتی متر را ثبت کند به مرحله نهایی راه پیدا کند در مسابقات فینال هم در صورتی که تا پرتاب پنجم نفربا حدنصاب 66:08 نفر اول رقابت های المپیک بود با یک پرتاب بی نظیر از طرف هارتینگ آلمانی احسان رتبه اول را از دست داد پس از شش پرتاب توسط دو ورزشکاردر پایان احسان به مقام دوم و مدال با ارزش نقره دست یافت.

در همان سال با امضای قراردادی رسمی به تیم رویایی پرسپولیس رویانیان پیوست حتی در مسابقات هم با لباس این تیم به میدان می رفت و رکوردهای خوبی هم به ثبت می رساند،در بیشتر مصاحبه هایش اعلام کرده که پرسپولیسی است حتی در بعضی از مسابقات این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر می شود بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا می کند.
حدادی سومین حضور خود در بازی های آسیایی را تجربه کرد در پایان این مسابقات موفق شد با پرتابی به میزان 65متر سومین مدال طلای خود را از این رقابت ها بدست آورد.

هم اکنون هم به دلیل مصدومیت در شرایط خوبی قرارندارد در مسابقاتی همراه با مربی روسی خودش کیم بوخونسوف شرکت کرده با اینکه عناوین خوبی هم کسب کرده است اما نتوانسته حد نصاب های خوبی را به ثبت برساند، مشخص نیست در المپیک با این مشکل چگونه کنار خواهد آمد، چه عملکردی را در پایان این رقابت ها از خودش به نمایش خواهد گذاشت.




۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن