تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن 4 تن در سیل اخیر/ امداد رسانی ها در کرمان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کشته شدن 4 تن در سیل اخیر/ امداد رسانی ها در کرمان ادامه دارد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در سیل اخیر 4 نفر جان خود را از دست داده و در استان کرمان همچنان مشغول به امداد رسانی به سیل زدگان هستیم.
به گزارش نامه نیوز، ناصر چرخ ساز گفت: از روز 4 مرداد شاهد سیل و آب گرفتگی در برخی از نقاط کشور بوده ایم و نیروهای سازمان امداد نجات در عملیات های مختلف حضور یافته اند.
 
وی افزود: به دلیل بارش شدید باران 7 استان کشور متاثر از سیل بوده اما وضعیت در برخی از استانها از جمله کرمان حادتر است.
 
رئیس سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امداد رسانی به 51 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین اظهار کرد: با توجه به در برگیری سیل، نیروهای جمعیت هلال احمر به 1426 نفر امداد رسانی کرده و با برپایی 66 دستگاه چادر شرایط برای اسکان اضطراری 331 نفر فراهم شد.
 
چرخ ساز در خصوص خدمات ارائه شده به مصدومان احتمالی سیل اذعان کرد: دو نفر به مراکز درمانی منتقل و 5 نیز خدمات سرپایی دریافت کرده اند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در این سیل 4 نفر جان خود را از دست داده که 3 نفر آنها در شهرستان شهداد و یک نفر نیز در شهرستان ساردوئیه بوده اند.
 
رئیس سازمان امدادسازمان هلال احمر با بیان اینکه 88 خودرو از مسیر سیلاب خارج شده اند گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر 88 خودرو را از مسیر سیلاب خارج کرده و 269 تخته پتو در میان سیل زدگان توزیع شده است.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضرامداد رسانی در استان کرمان ادامه دارد اما شرایط در استان های سیستان و بلوچستان،‌ فارس،‌ گلستان،‌ سمنان،‌ خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز چندان مطلوب نیست.


منبع: میزان


۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن