تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814857284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یالثارات رکیک‌ترین و زشت‌ترین فحاشی‌های رایج را به سینماگران‌ و خانواده‌های‌شان نسبت داد/ادب‌ مرد به ز دولت‌ اوست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یالثارات رکیک‌ترین و زشت‌ترین فحاشی‌های رایج را به سینماگران‌ و خانواده‌های‌شان نسبت داد/ادب‌ مرد به ز دولت‌ اوست
انجمن بازیگران سینمای ایران پیرامون انتشار فحاشی به هنرمندان در حاشیه برگزاری جشن سینمایی حافظ بیانیه‌ای صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

انجمن بازیگران سینمای ایران پیرامون انتشار فحاشی به هنرمندان در حاشیه برگزاری جشن سینمایی حافظ بیانیه‌ای صادر کرد.در متن این پیام آمده است:


اخلاق یکی از بنیادی‌ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست، و پاکیزه گی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود.


متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و نادیده گرفتن عفت کلام، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و  خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی آن، در  عرف اجتماعی، یکی از رکیک‌ترین و زشت‌ترین فحاشی‌های رایج در بین فرومایهترین  افراد جامعه محسوب می‌شود.


انتقاد سالم، سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است اما بی حرمتی، افترا و زشت گویی در هر شکل و با هر بهانه و نیتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.


انجمن بازیگران سینمای ایران پس از چند روز خویشتن‌داری  و با مشاهده عدم برخورد مناسب با این هجمه اخلاقی، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسولین قضایی و قانونی ذیربط با این بی حرمتی را، کمترین انتظار هنرمندان می داند.


بیایید امروز که پدیده زشت و منحوس تروریسم در لباس دین، خدمتگذاری شیطان می‌کند و نفرین جهانیان را به جان می‌خرد، ما همه باهم حافظان شریف کلام مقدس خداوندی باشیم که به حرف و قلم قسم یاد می‌کند. تا فراموش نکنیم که ادب مرد به ز دولت اوست.


شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران


منبع: فارس




۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن