تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799235253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقیمی: ایران مصداق عینی امنیت در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مقیمی: ایران مصداق عینی امنیت در جهان است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امنیت کامل در مرزهای داخلی برقرار است و ایران مصداق عینی واژه حاکمیت امنیت در جهان است.

ایران مصداق عینی مفهوم امنیت در جهان است
به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی، گفت: با وجود تمام ناامنی‌هایی که در برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد، کشورمان و مرزهای آن دارای امنیت مثال زدنی هستند. 



وی افزود: امنیت خوبی در نقاط مرزی در شرق و غرب و شمال غرب کشور که برخی از کشورهای همسایه مجاور آنها مشکل امنیتی دارند، برقرار است. 


مقیمی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال گذشته و شکل گیری ستاد امنیت انتخابات، گفت: این انتخابات نیز در امنیت کامل برقرار شد و هیچ مشکل خاصی نداشتیم اما در برخی از دوره های گذشته مشکلاتی وجود داشت. 


وی تصریح کرد: با تدابیر مسئولان امنیتی و انتظامی، نظامی، دستگاه قضایی، شورای تامین و شورای امنیت کشور، امروز می توانیم افتخار کنیم امنیت کامل داریم و باید شاکر باشیم. 


مقیمی همچنین با اشاره به انتخابات سال 92 ریاست جمهوری، تصریح کرد: روحانی وقتی وارد عرصه انتخابات شد، قول و قرارهایی با مردم گذاشتند، در موضوع حقوق شهروندی رئیس جمهوری قول هایی داده بود تا حقوق مردم استیفا شود و حقوق مردم در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و غیره تضییع نشود. 


وی اضافه کرد: بر این اساس در خصوص رعایت حقوق شهروندی، رئیس جمهوری به وزیر کشور و استانداران تاکید کردند. 


مقیمی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات 1394، گفت: نشاط اجتماعی و نشاط سیاسی در جامعه، حاصل برگزاری موفق انتخابات است که گروه های مختلف سیاسی وارد عرصه انتخابات شدند تا بتوانند داوطلبان بیشتری را معرفی کنند، در انتخابات گذشته سخنرانی ها و گردهمایی های سیاسی در کل کشور برگزار شد و داوطلبان توانستند سخن بگویند و برنامه های خود را ارایه دهند.


مقیمی ادامه داد: نشاط اجتماعی و سیاسی حاصل از انتخابات در کشور که با شرکت گسترده مردم محقق شد، جای قدردانی دارد. 


وی افزود: برخی نارسایی ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه وجود دارد که در آغاز دولت طرحی را با دانشگاه ها قرارداد بستیم که نتیجه آن اوضاع اجتماعی کشور را در تمام ابعاد نشان داد. 


معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گزارش این تحقیق در هیات دولت، مجلس و سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب ارایه شد که دستوراتی را در پی آن فرمودند. 


وی اضافه کرد: طلاق و حاشیه نشینی از جمله مشکلاتی است که باید سامان دهی شود و معضلات اجتماعی کاهش یابد تا نشاط اجتماعی افزایش یابد؛ بر این اساس هر 6 ماه یکبار دستگاه ها عملکرد خود را به رهبری می دهند که تا کنون 2 بار این گزارش داده شده و امسال آبان ماه تکرار می شود. 


مقیمی با اشاره به موفقیت ها و عملکرد دولت در عرصه اقتصاد، تصریح کرد: روزی که دولت کارش را آغاز کرد تورم در جامعه 42 درصد و رکود ناشی از تحریم ها نیز موجب رشد منفی اقتصادی منهای 6.8 درصد بود که این رقم در سال نخست فعالیت دولت به مثبت یک درصد رسید، تورم 42 درصدی هم به 9.2 درصد رسیده که نشان دهنده موفقیت تیم اقتصادی کشور و این امر از نتایج برجام است. 


وی تاکید کرد: رشد اقتصادی در سال 93 سه درصد و سال 94 یک درصد بود و امسال را برای رشد 5 درصدی آماده کرده‌ایم. بر اساس چشم انداز باید رشد اقتصادی کشور هشت درصد باشد و دولت مصمم است ضمن رسیدن به این رقم ، عقب ماندگی های گذشته را نیز جبران کند. 


مقیمی خاطر نشان کرد: سیاست دولت این است که راه برای سرمایه گذاری باز شود و امسال کشور از رکود عبور کند. 


معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رکود چند سال است که کشور را گرفتار خود کرده و دولت قصد دارد با سیاست های مالی، بانکی، بیمه ای، پائین آوردن نرخ سود تسهیلات و تخصیص اعتبارات به واحدهای تولیدی که سالهاست متوقف هستند، از رکود عبور کند. 


وی یادآور شد: تعهد داریم بیکاری را نیز به 9 درصد کاهش دهیم که اگر تصمیمات در مرحله اجرا درست اجرا شود و فرمانداران و بخشداران درست کمک کنند برای عبور از رکود مشکلات حل می شود و در ستاد اقتصاد مقاومتی نیز موفق خواهیم بود. 


مقیمی ابراز امیدواری کرد که سیاست های اقتصاد مقاومتی در سه استان کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی که به صورت آزمایشی در حال اجراست به خوبی شکل گیرد و راه را برای تحول اقتصادی در کشور باز کند. 





۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن