تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813034132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش گوشتهای تاریخ گذشته درمنطقه 21 +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فروش گوشتهای تاریخ گذشته درمنطقه 21 +عکس
فروش گوشتهای تاریخ گذشته درمنطقه 21 +عکس واحدی متخلّف در منطقه ۲۱ تهران که اقدام به فروش گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی با سوءاستفاده از نام برندهای معروف کرده و گوشت‌های تاریخ گذشته، غیرقابل‌مصرف انسانی و مرجوعی را در میان مردم توزیع کرده بود شناسایی شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، بازرسی‌های دامپزشکی شهر تهران پرده از تقلب بزرگی برداشت که سلامت و بهداشت عمومی مردم تهران را نشانه گرفته بود. 
 
فردی متقلب و شیاد در واحدی در جنوب غرب شهر تهران (منطقه 21) اقدام به بسته‌بندی و عرضه گوشت چرخ‌کرده با گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته و ضایعات و عرضه آن با اسم برندهای معروف در بازار مصرف کرده است. 
 
بنابراین گزارش، سید علی بابایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تهران دراین‌ارتباط اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور همچنین استفاده از گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته، سنگدان و آلایش طیور در تهیه گوشت‌های چرخ‌کرده بسته‌بندی و جعل لیبل کرده است. 
 
وی افزود: میزان 4 تن گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی و فرآورده‌های خام دامی مورداستفاده در تهیه آنها از چرخه مصرف انسانی خارج و ضمن پلمب کارگاه متخلف مذکور، پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شد. 
 



 
علی بابایی از شهروندان تهرانی درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراحل حمل‌ونقل، نگهداری، توزیع و طبخ فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در اسرع وقت طی تماس با شماره تلفن 66591005 به واحد رسیدگی به شکایات این اداره اعلام کنند.
 
 


منبع: تسنیم


95/5/6 - 16:53 - 2016-7-27 16:53:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن