تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه عربستان ادعاها علیه ایران را تکرار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر خارجه عربستان ادعاها علیه ایران را تکرار کرد
«عادل الجبیر» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنان خود در بیست و هفتمین نشست سران اتحادیه عرب در موریتانی باز هم ادعاهای بی‌اساس علیه ایران را تکرار کرد.
به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از روسیا الیوم، «عادل الجبیر» وزیر امور خارجه عربستان روز دوشنبه در بیست و هفتمین نشست سران اتحادیه عرب در موریتانی باز هم ادعاهای نخ نما و بی اساس خود علیه ایران را تکرار کرد.

الجبیر که سیاست های اشتباه کشورش منطقه را به آتش کشیده است طی سخنانی در این نشست مدعی شد که دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی با اصل حسن همجواری در تعارض است و منجر به نا امنی در منطقه می شود.

در حالی که به اذعان ناظران، رژیم سعودی از مهمترین حامیان افکار افراط گرایانه و تروریسم در سطح منطقه است عادل الجبیر همچنین افراط گرایی و تروریسم را از مهمترین چالش های پیش روی جهان عرب برشمرد.

وزیر امور خارجه عربستان بدون اشاره به تجاوز کشورش به یمن و کارشکنی در روند صلح این کشور، طرف های یمنی را به ایجاد راهکار سیاسی برای حل بحران یمن از طریق اجرای تصمیمات و قطعنامه های شورای امنیت دعوت کرد.

الجبیر در خصوص مساله فلسطین هم تصریح کرد: موضوع فلسطین یکی از بندهای ثابت اتحادیه عرب به شمار می رود.

این اظهارنظر وزیر خارجه سعودی درباره فلسطین در حالی است که توسعه روابط ریاض با رژیم صهیونیستی و سفر یک هیات سعودی به ریاست «انور عشقی» ژنرال بازنشسته سعودی به سرزمین های اشغالی و دیدار وی با مقامات رژیم صهیونیستی، اخیرا سر خط خبری رسانه های جهان بود.


منبع: مهر


۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن