تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح قانون انتخابات باید در ابتدای مجلس دهم انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لزوم تقدیم مجدد لایحه قانون جامع انتخابات از سوی دولتت به مجلس، اظهار داشت: این اقدام ضروری است و دولت باید هر چه سریعتر لایحه قانون جامع انتخابات را به مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما هر بار که در نزدیکی انتخابات قرار گرفتیم، به دنبال ایجاد اصلاحاتی در قانون انتخابات بودیم که معمولا به صورت احساسی و با عجله این اصلاحات انجام شده است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بایستی لایحه جامع قانون انتخابات که اصلاحات ضروری انتخابات را شامل شود، در همین سال اولیه مجلس شورای انجام شود.

کاظمی با بیان اینکه اصلاحات لازم باید در قانون انتخابات انجام شود، متذکر شد: باید قانونی تهیه شود که حداقل تا 10 سال به نیازهای کشور در حوزه انتخابات پاسخ بدهد.

وی افزود: در این حوزه دولت اقداماتی را انجام داده ولی به مجلس قبل نرسید و در حال حاضر لازم است که دولت و مجلس در تعامل با یکدیگر لایحه ای را در این زمینه تهیه کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون شفاف سازی هزینه های انتخاباتی کاندیداها و انتخابات الکترونیکی باید مدنظر قرار بگیرد، گفت: زیر ساخت هایی برای اجرای برخی برنامه ها لتزم است. برای اجرای قانون انتخابات الکترونیک به زیر ساخت هایی نیاز داریم تا پشتیبانی کافی انجام شود.

۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن