تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف 6 میلیارد ریال كالای قاچاق و دستگیری 13 قاچاقچی در استان مركزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: كشف 6 میلیارد ریال كالای قاچاق و دستگیری 13 قاچاقچی در استان مركزی جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 13 قاچاقچی كالا و كشف 6 میلیارد ریال كالای قاچاق در 72 گذشته خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد ساعت 13:02

خبرگزاری پانا+ كشف 6 ميليارد ريال كالاي قاچاق و دستگيري 13 قاچاقچي در استان مركزي

به گزارش خبرگزاری پانا از استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یوسف سپهوند از اجرای طرحی ویژه به مدت سه روز در سطح استان خبر داد و گفت:‌ در این طرح با برنامه ریزی های عملیاتی ماموران انتظامی موفق شدند 13 قاچاقچی كالا را شناسایی و دستگیر كنند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها 12 محموله قاچاق كالا به ارزرش تقریبی 6 میلیارد ریال توقیف و مقادیر زیادی لوازم یدکی، لوازم خانگی، پوشاك، سیگار، سوخت و ... كشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی اظهار داشت: در تداوم برنامه های اجرایی پلیس استان در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق كالا چشم انداز اجرایی و عملیاتی پلیس استان در جلساتی كارشناسی به منظور اثربخشی هر چه بهتر مورد ارزیابی قرار می گیرد.
سپهوند با تاكید بر تداوم قاطعانه طرح های مبارزه با كالای قاچاق در استان ابراز داشت: فعالیت های غیر مجاز افراد سودجو ضربه مهلكی بر پیكره اقتصادی كشور وارد می كند كه پلیس بدون چشم پوشی با این فعالیت های مجرمانه به صورت قاطع برخورد می كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن