تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815609581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین خطای پزشکی در کدام استان وجود دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بیشترین خطای پزشکی در کدام استان وجود دارد؟
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از آمادگی این سازمان برای آموزش همه گروه‌های تخصصی پزشکی، انجمن‌ها، مراکز علمی ـ تحقیقاتی جهت کاهش قصور پزشکی خبر داد.
به گزارش نامه نیوز ، مسعود قادی پاشا در مورد اقدامات تشخیصی و تخصصی علت فوت در پزشکی قانونی گفت: برنامه‌های کارشناسی تخصصی در این زمینه صورت می‌گیرد و در پیشگیری از وقوع جرم نیز پزشکی قانونی برنامه‌هایی از جمله پیشگیری از قصور پزشکی را مد نظر داشته است.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی اطلاع‌رسانی مسئله قصور پزشکی و قوانین و مقررات مربوط به جامعه پزشکی را مورد توجه قرار داده است، افزود: آمار قصور پزشکی و بیشترین قصور توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود لذا درصدد بوده که برنامه‌هایی جهت کاهش این مشکل داشته باشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار داشت: در استان تهران بیشترین شکایتی که در زمینه قصور پزشکی وجود داشته، در حوزه تخصصی جراحی پلاستیک بوده که به وزارت بهداشت و درمان و سازمان نظام‌پزشکی این موضوع اعلام شده و لازم است؛ مسئولین در این زمینه برنامه‌ریزی کنند که شاهد حوادث مشابه نباشیم.

قادی پاشا ضمن اعلام آمادگی پزشکی قانونی  جهت آموزش همه گروه‌های تخصصی پزشکی، انجمن‌ها، مراکز علمی ـ تحقیقاتی و... جهت کاهش قصور پزشکی گفت: در صورتی که این مرکز درخواست برگزاری سمینار در حوزه‌های مربوطه خود و یا کارگاه‌های آموزشی در امر پیشگیری در قصور پزشکی داشته باشند، ما به صورت تخصصی، این کارگروه و سمینارها را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: با اعلام علت شکایت در رشته‌های خاص می‌توان از جرم قصور پزشکی پیشگیری کرد. همچنین  برگزاری کارگاه و سمینار آموزشی افزایش آگاهی جامعه پزشکی از قوانین و مقررات را به همراه داشته و نتایج مؤثری را در کاهش قصور پزشکی به همراه دارد



منبع: فارس


۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن