تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوا تا دوشنبه همچنان گرم است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم گرمای هوا تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: بارش‌ها در سواحل شمالی آغاز شده و امروز در استان گیلان و غرب مازندران احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد که این بارش‌ها تا پایان هفته ادامه خواهند داشت.


به گزارش نسیم محمد اصغری گفت: روز گذشته اهواز با 49 درجه گرمترین مرکز استان و دمای هوا در قم 45 ، خرم آباد 43 درجه، بوشهر، کرمانشاه، یزد و سمنان نیز 42 درجه بالای صفر بود.


وی افزود: دهلران با 53 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور بود، شوش و مهران 52، دزفول 51 و شوشترو آبادان نیز 50 درجه بالای صفر را تجربه کرد.


اصغری اضافه کرد: دما دیروز در تهران 40 و 4 دهم درجه سانتیگراد بالای صفر بود.


وی افزود: گرما امروز و فردا نیز ادامه دارد اما از روز دوشنبه به تدریج از دمای هوا کاسته خواهد شد.


کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ها در سواحل شمالی آغاز شده و امروز در استان گیلان و غرب مازندران احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و این بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.


اصغری افزود: استان‌های گلستان و خراسان شمالی نیز تا پایان هفته بارندگی‌های مناسبی را خواهند داشت.


وی اضافه کرد: پدیده غالب در شرق کشور وزش باد و گرد و غبار است اما با ساحلی شدن جریانات دریایی از روز دوشنبه، دریای عمان مواج و بارش در جنوب سیستان و بلوچستان،هرمزگان،جنوب کرمان و شرق فارس در ساعات بعداز ظهر انتظار می رود.


کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه بر اساس آمار در مرداد، احتمال سیلاب در برخی استان‌ها وجود دارد، گفت: استان‌های تهران، سمنان، خراسان شمالی و گلستان در مرداد آبگرفتگی داشته‌اند.


وی اضافه کرد: با شدت وزش باد و خیزش گرد و خاک روی کشور عراق، استان‌های ایلام، کرمانشاه، بوشهر و خوزستان امروز و فردا هوای غبارآلود خواهند داشت.


کارشناس هواشناسی در گفتگو با صدا و سیما، گفت: با افزایش سرعت وزش باد در استان های تهران، جنوب سمنان، قم، شمال اصفهان و مرکزی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعد از ظهر شاهد گرد و غبار خواهیم بود.


۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن