تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به آموزش و پرورش مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی وزیر: توجه به آموزش و پرورش مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر خواهد شد معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان خواف گفت: در بخش ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان با همراهی مجلس شورای اسلامی به ویژه در دوره جدید ، عملکرد بسیارخوبی را در این حوزه داشتیم و توجه به مناطق کم برخوردار بیشتر می شود.
۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد ساعت 01:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیدمحمد بطحایی در نشست تخصصی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مدیران آموزش و پرورش استان که به میزبانی شهرستان خواف برگزار شد اظهار داشت : باید توجه داشته باشیم که توسعه کشور در گرو پیشرفت و رشد مدارس و مجموعه‌ نظام آموزش‌ و پرورش است و آینده کشور را می توان از وضعیت امروز تعلیم و تربیت آن پیش بینی کرد.
وی بابیان این که خوشبختانه امروز مشاهده کردیم همدلی و همزبانی خوبی در بین مسئولان شهرستان خواف برای رشد آموزش‌ و پرورش وجود دارد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت یازدهم، ارتقای نیروی انسانی در تعلیم و تربیت با تکیه بر رشد صلاحیت های حرفه ای معلمان و کارکنان ستادی و بالابردن انگیزه کارکنان و همکاران موردنظر بوده است و در همین سالهایی که با رکود اقتصادی مواجه بودیم و باتوجه به مشکلات مالی که کشور با آن‌ مواجه بود آغازگر خدمات بسیار خوبی در حوزه های متنوع مربوط به آموزش و پرورش بوده ایم و بخصوص در بخش ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان با همراهی مجلس شورای اسلامی به ویژه در دوره جدید ، عملکرد بسیارخوبی را در این حوزه داشتیم.
وی با تاکید بر کاهش تمرکز در تصمیم گیری های حوزه آموزش و پرورش افزود: ایجاد حق نوارمرزی موضوعی ست که ما در مجموعه آموزش و پرورش در سال ۹۴ بعد از شش سال وقفه باتکیه بر منابع داخلی پرداخت کردیم و اگر خواف جزو مناطقی باشد که براساس ابلاغ وزارت کشور جزو مناطق شامل تعلق گرفتن این بند باشد قطعا در این خصوص اقدام خواهیم کرد.
بطحایی در زمینه احداث پروژه هایی نظیر مرکز درمانی فرهنگیان در شهرستان خواف هم گفت: در صورتی که این طرح تعریف شود و اعتباری برای آغاز آن از سوی استان مشخص شود ما نیز برای احداث آن بودجه ای در اختیار شهرستان قرار خواهیم داد.
  معاون وزیر آموزش و پرورش از آمادگی برای افزایش سرانه دانش آموزان مدارس شبانه روزی این شهرستان خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن