تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل با آموزش و پرورش در ارزیابی سالانه دارای امتیازویژه ای خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار چاراویماق: تعامل با آموزش و پرورش در ارزیابی سالانه دارای امتیازویژه ای خواهد بود فرماندار چاراویماق در جلسه شورای آموزش و پرورش چاراویماق گفت: در ارزیابی سالانه از ادارات نحوه و میزان تعامل با آموزش و پرورش دارای امتیاز ویژه ای خواهد بود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير ساعت 13:13

خبرگزاری پانا+تعامل با آموزش و پرورش در ارزیابی سالانه دارای امتیازویژه ای خواهد بود



به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،رحیم بلال زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش کلید توسعه کشور می باشد اگر در این حوزه درست کار شود قطعاً شاهد نتایج مثبت آن در سایر عرصه ها خواهیم بود.

فرماندار چاراویماق در ادامه  با اشاره به جایگاه شورای آموزش و پرورش، افزود: با پویا کردن شورای آموزش و پرورش شهرستان می توان به شاخص های تعریف شده و مورد انتظار در حوزه تعلیم و تربیت دست یافت.

رییس شورای آموزش و پرورش در ادامه گفت: دغدغه ها در حوزه آموزش و پرورش قابل احترام، تأمل و نیاز به چاره اندیشی می باشد و از اولویت های اصلی بنده در شهرستان مسائل آموزش و پرورش و تعامل سایر ادارات با این نهاد می باشد چنانچه در ارزیابی سالانه از ادارات نحوه و میزان تعامل با آموزش و پرورش دارای امتیاز ویژه ای خواهد بود.

بلال زاده در ادامه خواستار ایجاد مراکز هنرستان فنی و حرفه ای بر اساس نیاز و پتانسیل های موجود شهرستان شد.

 مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه با اشاره به دو راهبرد مقام معظم رهبری( پیشرفت و عدالت) گفت: این دو راهبرد به عینه در آموزش و پرورش دیده می شود چون آموزش و پرورش و کارکردش کلید توسعه و پیشرفت می باشد و عدالت آموزشی نیز در همین راستا می باشد.

صمد علیزاده، در ادامه افزود: عواملی چون وضعیت جغرافیایی و گستردگی منطقه، وجود تعصبات بی جا در برخی مناطق در محدود کردن آموزش دختران، کم جمعیت بودن بعضی از روستاها، مشکلات اقتصادی، بی تفاوتی بعضی از اولیاء، قابل شناسایی نبودن بعضی از کودکان بدلیل نداشتن شناسنامه و ... در عدم موفقیت در انسداد بیسوادی دخیل هستند و با وجود این عوامل، برای انسداد مبادی بیسوادی نیازمند همفکری و همکاری تمام نهادهای شهرستان می باشیم.

وی یک قدم برداشتن یکصد نفر و نهاد را در این حوزه بهتر از یکصد قدم یک نهاد دانست  و خواستار ایجاد کمیته ای شهرستانی در راستای این موضوع شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن