تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابی تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک بدون مبلغ ورودیه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک شهریور ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.


به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک از 3 الی 5 شهریورماه 95 به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد و هیات آذربایجان شرقی مقدمات میزبانی از بهترین ورزشکاران این رشته پرطرفدار را مهیا کرده است.


این دوره از رقابت ها در دو رشته بادی کلاسیک و پرورش اندام درسالن 6000 نفری شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد و مراسم وزن کشی مسابقات نیز 3 شهریور برگزار می شود.



انتخابی تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک بدون مبلغ ورودیه



دکتر علی نیک رزم رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام آمادگی این استان برای میزبانی از بهترین ورزشکاران کشور از شهرهای دور و نزدیک، تصریح کرد: برای ورزشکاران شرکت کننده دراین رقابت ها ، خوابگاه مناسب درنزدیکی سالن برگزاری مسابقات درنظر گرفته اند که تنها با مبلغ 19000 تومان برای هر نفر به آنان اختصاص داده می شود.


نیک رزم درباره مبلغ ورودی مرسوم برای ورزشکاران که معمولا در چنین مسابقاتی اخذ می شود، گفت: با کمک مسوولین محترم شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی، و جهت رفاه حال مهمانان و قهرمانان عزیز، طبق رسوم مهمان نوازی مردم آذربایجان شرقی، از ورزشکاران هیچ گونه مبلغی به عنوان ورودیه یا حق شرکت در مسابقات دریافت نمی شود. شهر زیبای تبریز از دیرباز سرزمین پهلوانان و مردمی مهمان نواز بوده و ما می خواهیم نمایندگان ورزشی همه استان ها با رضایت خاطر شهر تبریز را با خاطره ای خوش ترک کنند. برای مسابقاتی منظم و با سطح کیفی بالا خودمان را آماده کرده ایم و همه چیز برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات مهیا شده است.




۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن