تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به تخلفاتی که روحانی اعلام کرد آنها را فراموش نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نگاهی به تخلفاتی که روحانی اعلام کرد آنها را فراموش نمی کند
شاید مهم ترین بخش سخنان روحانی در سفر به کرمانشاه این بود که اعلام کرد فسادهای گذشته را فراموش نخواهیم کرد و پیگیر وضعیت این موارد هستند.
به گزارش نامه نیوز، حسن روحانی در هفته جاری در ادامه سفرهای استانی خود به استان کرمانشاه سفر کرد و در جمع مردم این استان سخرانی کرد و چندین پروژه را افتتاح کرد.

رئیس‌جمهوری کشورمان در بخشی از سخنان خود در کرمانشاه به موضوع فساد در دولت گذشته اشاره کرد و گفت:" اگر تخلفی انجام شده به این معنا نیست که دزدی‌های گذشته را فراموش کنیم. اگر کسانی هستند که می‌خواهند مسأله فیش‌های حقوقی را ادامه دهند تا دزدی‌های گذشته فراموش شود، مردم این دزدی‌ها را فراموش نمی‌کنند و از دادگاه می‌خواهند که این دزدان را به سزای اعمالشان برسانند. مردم تخلف 3 هزار میلیاردی و 12 هزار میلیاردی را فراموش نمی‌کنند. آمریکا 2 میلیارد دلار از اموال ملت را به خاطر اهمال چند سال پیش می‌خواهد ببرد. مردم ما این قصور را فراموش نمی‌کنند".

شاید مهم ترین بخش سخنان روحانی این بود که اعلام کرد فسادهای گذشته را فراموش نخواهیم کرد و پیگیر وضعیت این موارد هستند.

در این شرایط این سوال مطرح می شود که منظور روحانی از فسادهای گذشته کدام مسائل بوده است. در جدول زیر بخشی از این فسادهایی که حسن روحانی در جمع مردم کرمانشاه به آن اشاره کرده، آمده است:


موضـــوع توضــــیحات فساد 3 هزار میلیاردی در اواسط سال 90 بود که از فساد سه هزار میلیاردی پرده برداشته شد، فسادی که در دولت قبل رخ داد. محمودرضا خاوری مدیرعامل وقت بانک ملی نیز به کانادا فرار کرد. بورسیه غیرقانونی دانشجویان در سال 93 صحبت از بورسیه غیرقانونی 3هزار دانشجو به میان آمد، موضوعی که حتی در نهایت به دلیل افشای این موضوع مجلس وزیر علوم یعنی فرجی دانا را استیضاح و برکنار کرد. بازداشت معاونان رئیس جمهور
محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق هم اکنون در زندان به سر می‌برد.
بقایی معاون امور اجرایی احمدی‌نژاد نیز در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ عنوان کرد حمید بقایی که قرار بازداشت برایش صادر شده، از این تاریخ تحت بازداشت قرار می‌گیرد. وی در تاریخ ۲۸ دی همان سال، با تبدیل قرار بازداشت به کفالت، آزاد شد. دلیل بازداشت چندماهه وی تا زمان آزادی وی نامشخص بود
تامین اجتماعی
مرتضوی با حکم احمدی نژاد به ریاست تامین اجتماعی رسید. وی بر سر تخلفات خود در زمان ریاست بر سازمان تأمین اجتماعی، به حبس و رد مال محکوم شده است. بابک زنجانی بابک زنجانی که در دولت محمود احمدی نژاد با فعالیت در بخش خصوصی اقدام به فروش نفت می کرد بخش زیادی از درآمدهای های حاصل از فروش نفت را به وزارت نفت بازنگرداند و هم اکنون در زندان به سر می برد.
گم شدن دکل نفتی خبر گم شدن دکل نفتی در دوران احمدی نژاد موجی از اعتراض ها را در بر داشت. پس از تایید گم شدن این دکل از سوی سراج رئیس سازمان بازرسی در مجلس نیز کارگروهی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.
برداشت 2 میلیارد دلار دارایی ایران توسط آمریکا چندی پیش بود که خبری مبنی بر برداشت و بلوکه کردن 2میلیارد دلار از دارایی‌های ایران از سوی آمریکا مطرح شد. در زمان احمدی نژاد اوراقی به میزان 2 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذاری شده بود.









۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن