تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکه در دو روز اخیر 40 هزار تومان ارزان شد/ اتفاقات اخیر ترکیه تاثیری بر قیمت سکه و طلا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: کشتی آرای با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا در 10 روز اخیر گفت: در دو روز گذشته همچنان قیمت های جهانی این کالا رو به نزول بوده و به طور متوسط تا به امروز حدود 40 هزار تومان قیمت سکه کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تراز ،محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازارجهانی طلا به خبرنگار تراز گفت: پس از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و تثبیت وضعیت این اتحادیه ، شرایط با ثباتی در بازارهای جهانی ایجاد شده است.وی افزود: در نتیجه با توجه به ثبات نسبی سیاسی و اقتصادی در اروپا و بهتر شدن شاخص های اقتصادی در آمریکا قیمت طلا در هفته گذشته روند نزولی داشته و با کاهش 25 دلاری همراه بوده است.
کشتی آرای با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا در 10 روز اخیر تصریح کرد: در دو روز گذشته همچنان قیمت های جهانی این کالا رو به نزول بوده و به طور متوسط تا به امروز حدود 40 هزار تومان قیمت سکه کاهش پیدا کرده است.وی با اشاره به شاخص ها و وضعیت اقتصادی داخل کشور و تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر قیمت طلا و جواهر اظهار داشت: نه کودتای ترکیه و نه بمب گذاری ها و عملیات های تروریستی در کشورهای مختلف دنیا و نه کاهش نرخ سود بانکی در داخل کشور هیچ کدام هیچ تاثیری بر قیمت طلا در داخل و خارج کشور نداشته است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خاتمه ضمن اشاره به وجود ثبات نسبی در بازار طلا خاطرنشان کرد: با تمام این اوصاف همچنان طلا یک کالای سرمایه ای بوده و نمی توان آن را صرفا یک کالای مصرفی دانست.
قیمت طلا امروز: (به ریال)
سکه بهارآزادی طرح امامی: 10863000
سکه بهار آزادی طرح قدیم: 10845000
نیم سکه بهار آزادی : 5450000
ربع سکه بهار آزادی: 2810000
هر گرم طلای 18 عیار: 1820000









زمانبندی انتشار: 29 تير 1395 - 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن