تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804459884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي اتباع بيگانه در دستور كار وزارت كشور و پليس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ساماندهي اتباع بيگانه در دستور كار وزارت كشور و پليس
سخنگوي نيروي انتظامي از ساماندهي اتباع بيگانه توسط وزارت كشور و همكاري پليس خبر داد و تأكيد كرد كه تصميم‌هاي اتخاذ شده در اين باره لازم الاجرا است.


به گزارش خبرنگار ما، سردار سعيد منتظرالمهدي در نشست خبري صبح ديروز درباره امنيت مرزهاي كشور گفت: خوشبختانه امنيت در مرز‌‌ها بر قرار است و مرزبانان در تلاشند تا هيچ اتفاقي براي كشورمان رخ ندهد به طوري كه هوشياري مرزبانان در همين چند وقت قبل باعث شد يك عمليات تروريستي در نطفه خفه شود. وي ادامه داد: هر چند در اين عمليات چند مرزبان به شهادت رسيدند، اما ما با متجاوزان به خاك كشور به شدت برخورد مي‌كنيم. وي درباره مرز‌‌هاي غربي هم گفت: فرمانده مرزباني پس از اتفاقات اخير تركيه در محل مرزها حاضر شد و تلاش براي رضايت خاطر افرادي كه در پشت مرزهاي تركيه منتظر مانده بودند، انجام شد.
   
اتباع افغاني ساماندهي مي‌شوند
سخنگوي ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره چگونگي ساماندهي اتباع مجاز و غير مجاز در كشور گفت: اتباع غيرقانوني قابل ساماندهي نيستند، اما ساماندهي اتباع خارجي و افاغنه در دستور كار قرار دارد و وزارت كشور در اين زمينه كارهايي را صورت داده است و ما نيز در نيروي انتظامي آمادگي كامل را براي همكاري در اين زمينه داريم.

81 درصد جرائم رايانه‌اي كلاهبرداري است
سردار منتظرالمهدي در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار ما، درباره آمار جرائم رايانه‌اي به افزايش ۴۷ درصدي جرائم رايانه‌اي در سه ماه نخست سال جاري اشاره كرد و گفت: بيشترين جرائم در فضاي مجازي با 81 درصد مربوط به كلاهبرداري است كه همچنان در فضاي مجازي قرباني مي‌گيرد. وي ادامه داد: بيش از ۴۱ ميليون كاربر ايراني وجود دارد كه ۲۹ ميليون نفر از آنها جوان هستند و نياز به آموزش و مهارت‌افزايي در اين زمينه بيشتر از گذشته وجود دارد تا در دام كلاهبرداران گرفتار نشوند. وي همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار ما كه به گفته كاربران دسترسي به سايت فتا نسبت به دسترسي شهروندان به پليس 110 به سختي انجام مي‌شود، افزود: تا كنون گزارشي درباره مشكل سايت فتا به ما نشده است، اما اين موضوع به مسئولان اين سايت انتقال داده مي‌شود تا چنانچه مشكلي وجود دارد، برطرف شود و رضايت شهروندان را فراهم كند.
   
بيشتر سرقت‌ها از بانك‌هاي خصوصي است
سردار منتظرالمهدي درباره آمار سرقت از بانك‌ها هم گفت: برخلاف تصور، افزايشي در حوزه سرقت بانكي نداشته‌ايم؛ بلكه در سه ماه نخست امسال حدود ۱۷ درصد سرقت بانك كاهش يافته و افزايش ۱۴ درصدي كشف داشته‌ايم. وي تأكيد كرد‌: بيشتر سرقت‌هاي انجام شده از بانك‌ها در حوزه بانك‌هاي خصوصي اتفاق مي‌افتد، اما در حوزه بانك‌هاي دولتي با كاهش ۵۷ درصدي در حوزه سرقت از بانك‌هاي دولتي روبه‌رو بوده‌ايم.
   
تمديد مدت پرداخت ديركرد جرائم
سخنگوي ناجا با اشاره به بخشش جريمه ديركرد جرائم رانندگي نيز گفت: تا پايان آذرماه براي پرداخت جريمه‌هايي كه دو برابر شده است، فرصت وجود دارد و رانندگان مي‌توانند از اين بخشودگي استفاده كنند.
   
قوانين مربوط به مجوز برگزاري كنسرت‌ها همچنان به قوت خود باقي است
سخنگوي ناجا درباره اجازه برگزاري كنسرت و عروسي كه از سوي قانون در اختيار اداره اماكن ناجاست، گفت: همچنان قوانين به جاي خود باقي است و تغييري در آن رخ نداده است، در صورت تغيير قوانين حتماً در اين زمينه اطلاع رساني خواهد شد.  وي درباره طرح دريا هم گفت: اين طرح از 10 خردادماه تا دوم مهرماه امسال براي امنيت شهروندان ادامه دارد، به طوري كه در يك ماه اجراي اين طرح بيش از 700 نفر از شهروندان از سوي مأموران پليس از غرق‌شدگي در دريا نجات يافته‌اند.
   
شناسايي 1/5 ميليون سرباز فراري
سخنگوي ناجا در ادامه درباره سربازان فراري گفت: 1/5 ميليون سرباز فراري شناسايي شده‌اند كه از اين تعداد 500 هزار نفر به مراكز پليس +10 مراجعه كرده‌اند و  در جريان آن براي 200 هزار نفر كارت معافيت صادر شده است و از غايبان ديگر هم مي‌خواهيم از اين فرصت استفاده و با مراجعه به پليس +10 با پرداخت جريمه ديركرد اقدام به دريافت كارت كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن