تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرعين نگين درخشان و ويترين گردشگري كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرعين نگين درخشان و ويترين گردشگري كشور است
اردبيل - خبرگزاري مهر: فرماندار اردبيل گفت: سرعين به عنوان نگين درخشان و ويترين گردشگري كشور مطرح است و اين شهر مي تواند در جهت رشد و آباداني استان و منطقه نقش عمده اي ايفا كند.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل، يوسف اكبري عصر امروز در همايش استقبال از گردشگران تابستاني در هتل لاله سرعين اظهار داشت: استان اردبيل و به ويژه شهر توريستي سرعين از نظر منابع طبيعي و گردشگري و جذب توريست يكي از قطبهاي مهم كشور به شمار مي رود.

وي افزود: موقعيت كنوني سرعين به عنوان موقعيتي ارزشمند در ابعاد مختلف اقتصادي، اجتماعي، امنيتي، فرهنگي و مذهبي مطرح بوده و اين موقعيت يك فرصت طلايي است.

وي عنوان كرد: بايد از اين فرصت طلايي در جهت گسترش صنعت توريسم استان استفاده شود و براي تحقق اين امر بايد بخش دولتي و خصوصي و مردم با تعامل و هماهنگي و با سرمايه گذاري لازم جايگاه اين شهر را در كشور به بالاترين حد خود برسانند.

اكبري بيان داشت: به طور قطع ارتقاء موقعيت سرعين، رشد اقصادي و توسعه پايدار استان را در پي خواهد داشت و موجب رشد و آباداني ديگر مناطق استان خواهد شد.

وي با بيان اينكه بايد نگاه فصلي به سرعين را تغيير داده و در طول سال به جذب گردشگر اقدام كنيم، تصريح كرد: اين تغيير ديدگاه با توجه به تغييرات صنعت توريسم در دنيا بايد صورت گيرد زيرا صنعت توريسم جزء صنايع مهم، زيربنايي و اصلي در قضاوت و تفكر جهاني است.

وي عنوان كرد: نگاه به صنعت توريسم در دنيا تغيير اساسي داشته و فراتر رفته و در حال حاضر با همان تفكرات و ديدگاه اين صنعت بعد از نفت و حتي قبل از نفت در اقتصاد جهاني و از منظر كسب درآمد قتصادي و اجتماعي حرف اول را مي زند.

فرماندار اردبيل يادآور شد: ورود 7 تا 10 گردشگر به هر كشور و منطقه يك فرصت شغلي در آن كشور و منطقه ايجاد مي كند و اين قابليت و ارزش صنعت توريسم را بيش از پيش نشان مي دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اشاعه ارزشهاي ديني و اسلامي را مهمترين دغدغه مسئولان استاني و به ويژه نماينده ولي فقيه در استان دانست و تاكيد كرد: صاحبان اماكن اقامتي و پذيرايي به عنوان نمايندگان مردم منطقه بايد با تدبير در راستاي معرفي فرهنگ اجتماعي و ارزشهاي بالاي انساني كه در اين استان زبان زد است، تلاش نمايند.

فرماندار اردبيل همچنين با اشاره به مشكل حاد تامين آب شرب شهر سرعين افزود: رفع مشكل اين شهر از اصلي ترين خواسته هاي مردم سرعين بوده و ما نيز مصرانه خواستار حل اين مشكل هستيم و با جديت پيگيري مي كنيم.

وي عنوان كرد: با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان و ورود گردشگران بي شمار به اين منطقه و افزايش تقاضا بايد اين مشكل هر چه سريع تر برطرف شود.

اين همايش در راستاي تعامل و هماهنگي بين مراكز اقامتي و پذيرايي استان با دستگاه هاي اجرايي از جمله سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، بازرگاني، تغزيرات حكومتي، فني وحرفه اي و نيروي انتظامي و با هدف استقبال از ميهمانان تابستاني استان در سال جاري برگزار شد.

همچنين در اين همايش ضمن بررسي مشكلات مراكز اقامتي در ارتباط با مسائل اقتصادي، اجتماعي، امنيتي، بهداشتي و صنفي در خصوص ساماندهي و درجه بندي اماكن اقامتي و گردشگري و اجراي طرح سازماندهي مراكز اقامتي موقف نيز بحث و بررسي و تبادل نظر شد.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن