تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش کالای قاچاق با بیمه های تقلبی در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس اتحادیه فناوران رایانه درباره فروش کالاهای قاچاق با بیمه های تقلبی به جای برگه های گارانتی در بازار هشدار داد.


سیدمهدی میرمهدی کمجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ارائه 2 تا 3 هزار شکایت از سوی مردم برای لپ تاپ های قاچاق با بیمه های تقلبی افزود: هیچ گونه ردیفی در سرفصل های مراکز بیمه برای تحت پوشش قرار دادن خدمات مرتبط با حوزه it وجود ندارد.


وی با اشاره به نامه نگاری های اتحادیه با بیمه مرکزی برای جلوگیری از صدور برگه های بیمه در این بخش تصریح کرد: این برگه ها به جای برگه های خدمات پس از فروش و به صورت غیرقانونی برای لپ تاپ ها ، تبلت و گوشی تلفن همراه قاچاق صادر می شود و مشخصات وارد کننده و فروشنده در آن ذکر نشده است.


رئیس اتحادیه فناوران رایانه ا اشاره به سوء استفاده کلاهبرداران از ناآگاهی مصرف کنندگان گفت : سوء کارگزاران از موقعیت خود برای صدور برگه های بیمه بطور قطع خلاف است.


میرمهدی کمجانی همچنین در نشست خبری اولین نمایشگاه کامپیوتر ، ماشین های اداری و محصولات it با اشاره به رکود بازار افزود: کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه از مبادی قانونی وارد شده است.


وی 95 درصد کالای صنف فناوران را وارداتی دانست و ادامه داد: فقط 5 درصد نیاز بازار در داخل کشور تولید می شود.


کمجانی با اشاره به تخفیف 20 درصدی کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه گفت : آشنایی مصرف کننده با کالاهای جدید تولید شده در این صنف و ایجاد رونق در بازار it از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی افزود : در این نمایشگاه جدیدترین فناوری موجود در بازار it که هنوز در ایران عرضه نشده است معرفی و فروخته می شود.


کمجانی گفت : این نمایشگاه از 19 تا 22 مرداد در مصلی تهران برگزاری می شود.


۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن