تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کجایی هستید آقای مدیر؟/ گاهی ٤٠‌ میلیون از ٣‌ هزار ‌میلیارد بزرگ‌تر است/ وانت پنچر دلواپسان در‌ جاده «عبور»!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کجایی هستید آقای مدیر؟/ گاهی ٤٠‌ میلیون از ٣‌ هزار ‌میلیارد بزرگ‌تر است/ وانت پنچر دلواپسان در‌ جاده «عبور»!
روزنامه های صبح امروز دوشنبه به موضوعات مهمی همانند سفر روحانی پرداخته اند.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های امروز  به موضوعات مهم روز مانند حقوق میلیونی و برنامه اصولگرایان پرداخته‌اند.

روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان کیهان: کجایی هستید آقای مدیر؟ نوشت: هرکدام ما همان هستیم که در دل ماست. و همان جایی هستیم که دلمان هست. قلب گاه حرم خداوند است، گاه عشرتکده است و گاه طویله می‌شود. دل، زمامدار انسان است و مهم‌ترین سؤال در زندگی هر یک از ما و نخبگان و مدیران ما همین است که دلمان کجاست؟ یکی خانمان را در اضطراب واگذاشته و سر به خطر در سوریه سپرده اما دلش پیش خداست تا مردمش در منطقه‌ای جنگ‌زده و آشوب‌زده و بی‌ثبات، در نهایت ثبات و امنیت و آرامش سپری کنند؛ حال آنکه از افغانستان و پاکستان تا ارمنستان و ترکیه و عراق و سوریه و لبنان و بحرین و یمن، پر از ناامنی و بی‌ثباتی است. و یکی برحسب زادگاه، ایرانی نیست اما در خط مقدمی خطر می‌کند که امنیت و ثبات را برای ام‌القرای جهان اسلام تأمین می‌کند. و دیگرانی که در پایتخت بلکه مدیر و صاحب منصبند اما دلشان نه با خدا هست و نه با خلق، بلکه در لندن و پاریس و نیویورک و اوتاوای‌کانادا و آنتالیا و دوبی پرسه می‌زند. مگر بنی‌صدر و خاوری و مهاجرانی و مزروعی و... چنین نبودند؟   
 
روزنامه وطن امروز با پرداختن به سفر استانی روحانی به کرمانشاه با تیتر واکنش حسن روحانی به شعارهای اعتراضی مردم کرمانشاه/ گوش نمی‌کنید به حرف من! نوشت: سفر استانی حسن روحانی به کرمانشاه طی روزهای اخیر با اعتراض نمایندگان این استان حاشیه‌ساز شده بود. نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تهدید کرده بودند در صورت عدم رسیدگی به مطالبات مردم کرمانشاه، روحانی را در سفر به این استان همراهی نمی‌کنند. البته دیروز نمایندگان کرمانشاه با روحانی همراه شدند و میزبان او بودند. برخی از این نمایندگان به «وطن امروز» گفتند روحانی شروط آنان را پذیرفت و به همین دلیل او را در سفر به کرمانشاه همراهی کردند. با این حال اگرچه نمایندگان راضی به همراهی روحانی شدند اما تصاویر مربوط به مراسم استقبال از حسن روحانی در کرمانشاه نشان می‌دهد حجم انتقادات به او قابل تامل بوده است؛ از دستنوشته‌های مردم در اعتراض به وضعیت معیشتی گرفته تا اعلام ناامیدی آنها از برجام!  اما اوج این انتقادات در استادیوم کرمانشاه و هنگام سخنرانی حسن روحانی صورت گرفت.
 
روزنامه شرق در مصاحبه ای با عباس عبدی با عنوان گاهی ٤٠‌ میلیون از ٣‌ هزار ‌میلیارد بزرگ‌تر است نوشت: هنوز که درمان نشده است تا ببینیم نکشته و قوی‌تر کرده است! قضیه فیش‌ها فقط در ایران نیست و کمابیش در همه‌جا رخ می‌دهد؛ اما در ایران شدیدتر است؛ چون موضوعات سیاسی می‌شود و لایه‌های جدی‌تر قضیه مغفول واقع می‌شود. اجازه دهید یک لایه مهم آن را بگویم. این همه راجع به ساده‌زیستی حرف زده می‌شود؛ اما یکباره آن هم در شرایط بد اقتصادی با این قضیه فیش‌ها مواجه می‌شویم. حالا اگر وضع اقتصاد خوب بود، شاید مسئله درک‌شدنی بود؛ اما در شرایط بد اقتصادی، چنین حقوق‌هایی داده شده است. فراموش نکنید که درآمد برخی مدیران فقط این حقوق‌ها نیست. آنها آن‌قدر هدایا می‌گیرند که خدا می‌داند. دو سال پیش فرزندم برای درمان به پزشک محترمی که آشنای بنده است، مراجعه کرده بود، وقتی برگشت یک کادو هم با خود آورده بود. گفت این کادویی است که بانک... برای آقای دکتر فرستاده بود و او هم آن را برای شما فرستاد.
 
روزنامه فرهیختگان با پرداختن به موضوع مواد مخدر در میان نوجوانان در مطلبی تحت عنوان گزارشی از مخدر گل؛«گل»‌های‌گل‌سوز می‌نویسد: البته مصرف مخدر گل و حشیش بین دانش‌آموزان بیشتر جنبه تفننی دارد که علاوه‌بر اینکه برخلاف تصور، خودش اعتیاد ذهنی دارد، مقدمه اعتیاد به مخدرهای دیگر را- به‌ویژه مخدر خطرناک شیشه که آن هم مانند گل، اعتیاد ذهنی دارد نه جسمی- افزایش می‌دهد. با این وجود محمدرضا آذرنیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در مورد مصرف گل در مدارس تهران به «فرهیختگان» می‌گوید: «خبر یا آمار موثقی از مصرف گل و شیوع این مصرف بین دانش‌آموزان به دست ما نرسیده است. با این حال در جلسه شنبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران این موضوع را حتما مطرح خواهیم کرد.»
 
ابتکار در مطلبی تحت عنوان باید احمدی‌نژاد را بشناسیم و به دست‌هایش نگاه کنیم نوشت:  
این سخن را یکبار «مارتین هایدگر» گفت خطاب به «کارل یاسپرس». با این همه هربار که دستی در هوا می چرخد و انبوهی از آدمیان را در صفوف درهم ریخته فشرده جمع می آورد این عبارت طلایی در ذهن من نیز تکرار می شود.احمدی نژاد به راه افتاده و چشم و گوش ها را می رباید هنوز. باور نمی کنید اگر، به انبوه هوادارانش در ملارد بنگرید. می توان او را نادیده انگاشت. می توان گفت که چندان نباید جدی گرفت. نباید اعتنا کرد.
 
شرق در مطلبی تحت عنوان اصولگرایان و تیغ دو دَم حقوق‌ها نوشت: اما چرا اصولگرایان مسئله حقوق‌ها را صرفا در یک محدوده کوچک مطرح می‌کنند؟ چرا اصرار دارند که موضوع را صرفا محدود و خلاصه کنند در اینکه تعدادی از مدیران ارشد دولت روحانی، حقوق‌های گزاف دریافت می‌کرده‌اند؟ چرا حاضر نیستند مسئله را مقداری عمیق‌تر و ریشه‌دارتر ببینند؟ چرا حاضر نیستند بپرسند اساسا این پرداخت‌ها از چه زمانی، چرا و چگونه شروع شده است؟ چرا حاضر نیستند و نمی‌خواهند به پیامدها و تبعات عمیق‌تر موضوع ورود کنند؟ در پاسخ می‌بایستی گفت مسئله حقوق‌ها در حقیقت همانند یک تیغ یا شمشیر دو دَم است. از یک طرف می‌توان آن را علیه دولت روحانی به کار گرفت؛ یعنی دقیقا روندی که اصولگرایان از ابتدای مطرح‌شدن موضوع پیش گرفتند؛ یعنی رویکردی آکنده از حداکثر بهره‌برداری سیاسی علیه دولت یازدهم، اما «تیغ حقوق‌ها» شمشیری دو دم است.
 
روزنامه آرمان در گفت‌وگویی با احمد نقیب زاده با عنوان روحاني تنها شانس مردم است / احمدي‌نژاد جاده صاف‌كن ديگران بود نوشت: پس از دوم خرداد۷۶ نوعي رفرم سياسي در زمينه اهميت به احزاب و تشكل‌هاي سياسي در كشور به وجود آمد اما با روي كارآمدن احمدي‌نژاد در سال ۸۴ دوباره جامعه مدني ايران به نقطه صفر بازگشت. جامعه مدني در زمان اصلاحات چه وضعيتي پيدا كرده بود؟ احمدي‌نژاد با جامعه مدني ايران چه كرد؟
 
آرمان در مطلبی دیگر با عنوان وانت پنچر دلواپسان در‌ جاده «عبور»! نوشت: دلواپسان چندي قبل پرونده «عبور اصلاح‌طلبان از روحاني» را گشودند كه ناگهان سيل حمايت اصلاح‌طلبان و اعتداليون از حسن روحاني زلزله‌اي در اتاق تخريب به راه انداخت چرا كه نه تنها اصلاح‌طلبان برنامه‌اي براي عبور از روحاني نداشتند بلكه طيف‌هايي از اصولگرايان هم حمايت خود از روحاني در انتخابات ۹۶ را اعلام كردند. البته اين پروژه قديمي بود و ظاهرا از سر ناچاري و نداشتن ايده جديد دوباره آن را گشودند. در سال ۹۳ بود كه دلواپسان بر طبل عبور اصلاح‌طلبان از روحاني كوبيدند و مستنداتشان هم اظهارات برخي اصلاح‌طلبان بود، مثلا مرعشي گفته بود: «ما سياست‌هاي كلي آقاي روحاني را تاييد مي‌كنيم اما در عرصه سياست داخلي همه سياست‌هاي دولت را تاييد نمي‌كنيم.
 
روزنامه آرمان در مطلبی با اشاره به حقوق  میلیونی نزدیکان احمدی نژاد تحت عنوان افشاگری درباره حقوق مدیران سینمایی احمدی‌نژاد می‌نویسد: «فيش گيت» حالا قربانيان خود را در سازمان سينمايي جست‌وجو مي‌كند. به نظر مي‌رسد ماجرايي كه تاكنون به بركناري يا استعفاي ۱۰ نفر منجر شده است، ابعاد وسيع‌تري دارد، چرا كه اكنون كه رئيس‌جمهور و مسئولان بلند پايه دولت يازدهم شمشير خود را براي مقابله با حقوق‌هاي نجومي از رو بسته‌اند، به نظر نمي‌رسد مديراني كه در دولت قبل حقوق‌هاي نجومي داشته‌اند قِسِر در بروند. افشاي فيش‌هاي حقوقي كه بسياري از كارشناسان و مسئولان آن را موج سواري سياسي و اقدامي تخريبي عليه دولت تدبير و اميد توصيف مي‌كردند، حالا دامنه وسيع‌تري يافته است و نه تنها آن‌طور كه رئيس‌جمهور مي‌گويد بايد حقوق‌هاي نجومي در قواي ديگر نيز مورد بررسي قرار گيرد كه حقوق مسئولان در سال‌هاي گذشته نيز زير ذره بين قرار مي‌گيرد.

 
روزنامه اعتماد در مطلبی تحت عنوان تاريخ‌نويسي دلبخواه جنگ تحمیلی با انگيزه سياسي دامن زده مي‌شود می‌نویسد: متاسفانه اكنون بعد از گذشت نزديك به ٣٠ سال از پايان دفاع مقدس، يك پديده زشت و قابل تامل را در روند تدوين تاريخ جنگ تحميلي شاهديم كه از سوي برخي افراد و نهادها، پيگيري مي‌شود و طبعا موجب تحريف بخش مهمي از تاريخ كشورمان خواهد شد. اينان به اصل تاريخ و ماجراهاي آن و دلايل واقعي قبول قطعنامه ٥٩٨ كاري ندارند بلكه درصدد تسويه حساب سياسي با كساني هستند كه اينك با آنان در يك جبهه قرار ندارند و حذف و طرد آنان مطلوب‌شان است. بر همين اساس مدعي هستند كه فرمانده اصلي جنگ و نخست وزير دفاع مقدس و بسياري از مسوولان آن زمان با عملكرد خود، خوردن «جام زهر» يعني قبول قطعنامه را بر امام تحميل كردند و مقصرند. اينان كاري به اين ندارند كه مسوولان آن زمان بيشترين خدمت را در طول ٨ سال جنگ تحميلي انجام داده و همزمان به اداره كشور هم مي‌پرداختند و از اين نظر مورد حمايت دايمي امام خميني بودند.






۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن