تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات استان چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت ها ندارد، مديران در جذب اعتبارات ضعيف عمل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مشکلات استان چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت ها ندارد، مديران در جذب اعتبارات ضعيف عمل کردند
استاندار چهارمحال و بختياري در همايش دهياران اين استان گفت: بسياري از مشکلات استان چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت ها چه دولت فعلي و چه دولت ندارد و اين مديران استان هستند که در جذب اعتبارات کوتاهي کرده اند.
نویسنده : حمیرا رحیمی 
قاسم سليماني در همايش روز شهرداري ها و دهياري که با يک هفته تاخير در مجتمع لاله شهرکرد با حضور دهياران استان چهارمحال و بختياري برگزار شد گفت: استان چهارمحال و بختياري يکي از استان هايي است که قابليت هاي بسيار و استعداد هاي ناشکفته متعددي در آن نهفته و نهان است اما متاسفانه همچنان در زمره استان هاي محروم به شمار مي رود.
وي اين محروميت را ناشي از عملکرد دولت ها ندانست و تصريح کرد: در راستاي توسعه استان چهارمحال و بختياري اعتبارات بسيار خوبي چه در سال هاي قبل و چه در حال حاضر اختصاص يافته است اما متاسفانه بسياري از مديران در جذب اعتبارات استان از طريق وزارت خانه هاي مربوط کوتاهي کرده اند.
وي خطاب به مديران گفت: مطالبه گري بايد در وجود مديران باشد و اين از محاسن يک مدير است و يک مديري نبايد به دليل حفظ سمت خود دست از مطالبه گري از مراجع مافوق دست بکشد.
استاندار چهارمحال و بختياري به برخي اقدامات شايسته دستگاه ها  نهاد ها در سطح شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پيگيري هاي بسيار باعث شد با تخصيص اعتبارات مورد نياز، دريافت سهميه قير رايگان استان و همچنين همت دهياران و شهرداران استان چهارمحال و بختياري به معناي واقعي نهضت آسفالت در استان شکل گيرد که همچنان اين نهضت ادامه دارد. استاندار دهياران را مسئولان دولت  و امين مردم در روستا ها معرفي کرد و افزود: دهياران در درجه اول و در اهم موضوع بايد نسبت نظارت دقيق بر ساخت و ساز ها اقدام نمايند.
وي  در ادامه به بلامانع بودن اجرايي طرح هاي هادي در مناطق حفاظت شده اشاره کرد و افزود: بزودي اين موضوع به صورت بخشنامه به دهياران ابلاغ مي شود.
استاندار چهارمحال و بختياري به پروژه آبرساني بن، شهرکرد، بروجن اشاره کرد و گفت: اجراي اين پروژه انقلاب عظيمي در استان ايجاد مي کند که اميدواريم اين پروژه در سال 1396به پايان رسيده و بهره برداري شود.
قاسم سليماني همچنين به آبرساني روستاهاي لردگان از طريق چشمه آتشگاه و بخشي نيز از طريق شمس آباد اشاره کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در بخشي از سخنان خود به موضوع در اختيار گرفتن بخشي  اراضي شهرها و روستاها توسط منابع طبيعي اشاره کرد و گفت: اين اراضي ملک مردم است و اداراه منابع طبيعي بايد با ديدي مهربانانه و کمک کننده نسبت به صدور مجوزا قانوني همکاري کند.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن