تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804320158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه دروازه ورود غرب ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کرمانشاه دروازه ورود غرب ایران است
کرمانشاه دروازه ورود غرب ایران است سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان کرمانشاه آغاز شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در اجتماع مردم استان کرمانشاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهم‌ترین محور‌های سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان کرمانشاه به‌شرح ذیل است:

* کرمانشاه دروازه ورود غرب ایران است. درود می‌فرستم بر مردمان مهر‌مدار و سخاوتمند و بلندنظر و مهربان مردم کرمانشاه با هر قومیت و زبان و هر باور دینی و همه آن‌هایی که حرمت نام انسان و ایران و اسلام را نگاه داشته‌اند. کرد، فارس، ترک، لک، شیعه، سنی و اهل‌حق.

* مردم این استان مرزی که همواره در برابر دشمنان به‌خوبی از کشور و میهن دفاع کرده است.

* به همه ثابت شده که مردم کرمانشاه، قهرمانان بزرگ دفاع از غرب سرزمین ایران هستید.

* امروز روز 27 تیرماه است. یعنی روز پایان جنگ تحمیلی 8 ساله؛ من در آغاز سال 59 بوی جنگ را از کرمانشاه استشمام کردم. بوی تجاوز و جنگ از مرزهای کرمانشاه به مشام می‌رسید.

*من خرداد 58 به کرمانشاه آمدم و به هوانیروز آمدم. برای رفع مشکلاتی که آن روز، هوانیروز داشت. ان روز در هوانیروز کرمانشاه 2 قهرمان دیدم؛ شیرودی و کشوری.

* اگر مردم ایران از جنگ 8 ساله سخن می‌گویند، راجع به کرمانشاه و مرزهای غرب ایران باید از ناآرامی و بی‌ثباتی و ناامنی و نوعی تجاوز 10 ساله سخن بگوییم. 10 سال این مردم در برابر تجاوزهای گروهک‌های داخلی ایستادند. همه مرزهای غرب ایران و همه ارتفاعات و همه جای این سرزمین استان شاهد دلاوری و ایستادگی مردان غیور و ایلات و عشایر و مردم سرزمین بزرگ کرمانشاه هستند.

* در آخرین محل و میدانی که دشمن متجاوز و مزدوران را به زانو درآوردیم عملیات مرصاد در کرمانشاه بود. ما دشمن را تعقیب کردیم و به جهان نشان دادیم که مردم غیور ایران و کرمانشاه نخواهند گذاشت ذره‌ای از خاک سرزمین در اختیار متجاوزان و نامردان و منافقان قرار گیرد.

* مردم ما پیروزی بزرگ پایان جنگ 8 ساله را در کرمانشاه با قهرمانی خود آفریدند. سپاه دلیر ما و ارتش قهرمان ما، بسیج و نیروی انتظامی ما، ان روزهای مرصاد هوانیروز و نیروی هوایی قهرمانی خود را آفریدند و به جهانیان گفتند که ایران همواره مقتدر و همواره پیروز خواهد بود.

* ما مردم ایران دارای نقاط قوت بسیار فراوانی هستیم. ما مردم ایران دارای فرهنگ بزرگ و غنی ایرانی و اسلامی هستیم. ما مردمی دین‌باور و وطن‌دوست هستیم. ما مردمی هستیم با سرمایه انسانی بلند و با منابع غنی و زیرزمینی و رو زمینی. ما دارای نظام مردم‌سالار با هویتی اسلامی و ایرانی هستیم. ما در عین حال کاستی‌هایی هم داریم.

* امروز مشکلی به نام مشکل آب داریم. مشکل محیط‌زیست داریم. مشکلی به نام بیکاری داریم. امروز مشکل رکود داریم. نامناسب بودن محیط کسب و کار و مشکل حمل و نقل داریم. ضمنا با مشکلات منطقه‌ای و جهانی مواجه هستیم. در کنار کشورهایی هستیم که متاسفانه هنوز فکر می کنند با کودتا می‌توان قدرت را جابه‌جا کرد. هنوز در منطقه‌ای هستیم که افرادی فکر می کنند با تانک و توپ و هواپیما و هلیکوپتر می‌توانند یک حکومت انتخاب شده مردمی را سرنگون کنندو.

* هنوز در منطقه‌ای هستیم که به این نقطه نرسیدند که دوران کودتا و تحمیل توپ و تانک بر مردم به سر آمده است. امروز دورانی است که تنها صندوق رای می تواند راه حل مشکل برای ایران، ترکیه، برای سوریه و برای عراق و لبنان و بحرین و یمن باشد.

* ما در سراسر منطقه راه ایمان، راه مردم‌سالاری، راه دموکراسی و احترام به مردم و راه‌حل رفع مشکلات منطقه است. همانطور که مردم ایران در طول این 37 سال نشان دادند هرکجا میخواهند سخن خود را با صدای بلند به گوش جهان برسانند پای صندوق آرا می‌شتابند. ما امروز در منطقه با تروریسم مواجه هستیم. با اشغال‌گران و صهیونیستم مواجه هستیم.

در این منطقه متاسفانه هم رژیم کودش‌کش داریم و هم رژیم‌ کودک‌صفت داریم. رژیم‌هایی داریم کودک‌صفت که دنبال لاشه مردگان متفعن تروریسم هستند. ما هنوز سران کودک‌صفتی داریم که با هواپیما مردم بی‌گناه یمن را به‌خاک و خون می‌کشند. ما در منطقه مشکلاتی داریم که باید با وحدت و ایستادگی‌مان و با ولایت فقیه مان و با پرچم اتحاد و اسلام‌مان و با پرچم وحدت امت اسلامی انشاالله بر تمام معضلات و مشکلات این مردم و منطقه پایان دهیم و ملت ایران در صف مقدم مبارزه با اشغال‌گران و متجاوزان و با تروریست‌ها در کل منطقه هستند.

* اما امروز مشکلاتی که کشور و کرمانشاه با آن مواجه است. بایدمشکل بیکاری را حل کنیم. حل مشکل بیکاری در کشور به دست مردم امکان‌پذیر است. باید شرایط کشور را شرایط رونق اقتصادی و کار بسازیم.

* بدانید راهی جز رونق اقتصادی برای حرکت کشور نداریم. راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم. ما شرایط را برای کار و فعالیت باید آماده کنیم. این کار به دست مردم ایران به حول قوه الهی امکان‌پذیر است.

مشروح سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان کرمانشاه به‌شرح ذیل است:

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بخش ابتدایی سخنان خود اظهار داشت: استان کرمانشاه، دیار باستانی عشق و ایثار و مدنیت ایرانی و اسلامی، اقلیم فرهنگ و هنر، سرزمین کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان و قلب شاهراه باستانی جاده ابریشم، سرزمین پهلوانان، مردمان مهر مدار و سخاوتمند و بلندنظر است که درود دولت تدبیر و امید بر مهربان مردم کرمانشاه با هر قومیت، زبان و باور دینی و همه آنها که حرمت نام اسلام، انسان و ایران را نگاه داشته‌اند باشد.

وی با درود به ایثارگران و شهدای استان کرمانشاه که همواره در برابر دشمنان از میهن اسلامی دفاع کرده‌اند،‌ بیان کرد: یاران همیشگی اندیشه و تدبیر و امید که مردمان بزرگمنش کرمانشاه با مهر و مهمان‌نوازی در خیابان‌های کرمانشاه و اکنون در ورزشگاه ورزشی در هوای گرم برای پذیرایی از مهمان گرد آمده‌اید، مهمان نوازی شما برای مردم ایران ثابت شده است.

این خبر درحال تکمیل است...

منبع: تسنیم


95/4/27 - 10:01 - 2016-7-17 10:01:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن