تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806918071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نه سانتريفيوژها می‌چرخد نه زندگی مردم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نه سانتريفيوژها می‌چرخد نه زندگی مردم
عضو كميسيون امنيت ملي با تأكيد بر اينكه چرخ زندگي مردم به دليل ركود شديد از حركت ايستاده است، گفت: قدرت خريد مردم نسبت به سه سال پيش كاهش پيدا كرده است.
عضو كميسيون امنيت ملي با تأكيد بر اينكه چرخ زندگي مردم به دليل ركود شديد از حركت ايستاده است، گفت: قدرت خريد مردم نسبت به سه سال پيش كاهش پيدا كرده است.
‌حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور نماينده مردم قم در مجلس در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به گذشت يك سال از برجام و شعار تبليغاتي دولت مبني بر چرخيدن سانتريفيوژ‌ها و همچنين چرخيدن چرخ زندگي مردم مشروط به اجراي برجام، گفت: اين دو وعده آقاي روحاني هيچ‌كدام محقق نشده است. هيچ كدام از سانتريفيوژهاي ما نمي‌چرخد، چراكه از 19‌هزار سانتريفيوژ سايت نطنز 5 هزار و 60 عدد باقي مانده است و بقيه اين تعداد را جمع كرده‌اند. در سايت فردو نيز سانتريفيوژ‌ها را از بالاي 3 هزار عدد به حدود 500 سانتريفيوژ رسانديم و در اراك نيز قلب رآكتور را خارج و به جاي آن سيمان پر كرديم، از قبل مقدار زيادي اورانيوم داشتيم كه آن را هم اكسيد كرديم و همچنين مقدار زيادي آب سنگين را مجبور شديم به امريكا و ديگر كشورها بفروشيم.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: متأسفانه به جاي چرخش، چرخه را متوقف كرديم چراكه در اوايل دولت آقاي روحاني سانتريفيوژها در حد اعلا مي‌چرخيد ولي الان آن چرخش وجود ندارد. نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي به چرخش زندگي مردم اشاره كرد و گفت: متأسفانه بسياري از كارخانه‌هاي كشور در حال تعطيل شدن هستند و جمعيت كارگران آن به خيل بيكاران كشور اضافه مي‌شود.
وي با تأكيد بر اينكه چرخ زندگي مردم به دليل ركود شديد از حركت ايستاده است، افزود: قدرت خريد مردم نسبت به سه سال پيش كاهش پيدا كرده و اگر چه نرخ تورم كاهش پيدا كرده و در حدي كنترل شده است ولي متأسفانه اين كاهش تورم با ركود همراه شده و اين امر بدترين شرايط اقتصادي را براي مردم به وجود آورده است. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه متأسفانه ظرف اين مدتي كه از عمر دولت فخيمه گذشته شاهد تحقق اين دو امر نبوده‌ايم، تصريح كرد: كليات ابوالبقايي گفته مي‌شود به عنوان رونق توليد، ولي در بازار و همچنين بر سفره مردم ديده نمي‌شود. دولت آمار داده است كه ما ظرف اين سه سال 2 ميليون و 400 هزار شغل ايجاد كرده‌ايم و براي اين تعداد نفرات بايد يا كارخانه يا توليدي ساخته باشيم كه چنين چيزي ديده نمي‌شود و بالعكس اين مسئله اكثر كارخانه‌ها نيز رو به تعطيلي هستند.
وي با تأكيد بر اينكه دولت بايد نسبت به اين آمار و ارقام شفاف‌سازي داشته باشد، گفت: آمار ريز و جزئي مصداقي به مردم ارائه دهند كه سبب دلگرمي آنان شود چراكه مردم زندگي خود را تماشا مي‌كنند و زماني كه دولت آمار ايجاد شغل را مي‌دهد بايد براي مردم قابل پذيرش باشد چراكه با حلوا حلوا دهان شيرين نمي‌شود.
‌حجت‌الاسلام ذوالنور در پايان با اشاره به اينكه عدم اجراي نسخه اقتصاد مقاومتي علت اين مشكلات است، خاطرنشان كرد: متأسفانه دولت به اين امر توجه نكرد و همه‌چيز را به مذاكره با شيطان بزرگ گره زد و از توانمندي داخلي غافل شد و همه چيز را منوط به طرف مقابل دانست كه اين طرف مقابل نه به ما احترام گذاشته و نه به تعهدات خود پايبند بوده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن